Na plaatsen spiraal bloeding...??

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Sjana, 23 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjana

Sjana Actief lid

10 jan 2010
    356
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb eind november een spiraaltje laten plaatsen. Na 5 dagen begon ik te vloeien (ik ging ervan uit dat het mijn periode is/was...10 weken ervoor bevallen)
    Nu heb ik goed gevloeid en is het wat geminderd en verkleurde het was maar op bepaalde momenten leken ze gedaan te zijn maar de dag nadien weer een beetje lichtrozige veegjes.
    Gisteren heb ik betrekkingen gehad met mijn partner en nu echt roodkleurig bloed...
    Moet ik mij zorgen beginnen maken??:(
    Ik had al gehoord dat je wel even kan vloeien de eerste keer na een bevalling maar nu vind ik het wel lang duren en ja...ik begin te twijfelen of het nog wel vloeien is....

2. Uniqua

Uniqua Actief lid

1 jul 2010
    167
    0
    16
    Vrouw
    Brabant
    Ik kan je niet helpen maar ik vloei al sinds de plaatsing van de Mirena en wordt er doodziek van. :x
    12 November geplaatst.
    Succes en hopelijk stopt het snel bij jouw want ik baal er enorm van en begin toch erg te twijfelen of het Mirena wel wat voor mij is. :(

3. Sjana

Sjana Actief lid

10 jan 2010
    356
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik hoop ook dat dit snel weggaat hoor! Elke keer dat ik niet vloei..denk ik..woehoe het is gedaan! En dan dag nadien is het er weer gggrrrrrr!
    Voor de rest ondervind ik er geen last van dus ik ga ff afwachten.
    Hopelijk went jou lichaam er snel aan, zoniet toch eens bespreken met uw dokter he...
    Veel succes

4. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    na plaatsen van mn spiraal heb ik 3 maanden af en aan gevloeid.
    soms drupjes en soms wat meer.
    3 maanden is ook normaal... niet leuk maar wel normaal.

5. Sjana

Sjana Actief lid

10 jan 2010
    356
    0
    0
    NULL
    NULL
    Amai, ik zal me dan maar al wat voorbereiden...

6. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Je kunt volgens mij maandenlang doorbraakbloedingen hebben bij de Mirena. Dacht ik althans gelezen te hebben.

Heb zelf een maand geleden de mirena laten plaatsen. De dag van plaatsen een beetje bruinverlies gehad, een week later ook 2 dagen. Sindsdien helemaal niks, wel af en toe beetje krampjes, maar niet echt noemenswaardig verder.

7. Sjana

Sjana Actief lid

10 jan 2010
    356
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb soms ook wat krampjes maar dat bloeden..tja..dat is zo heel lichtjes..heel ambetant jah!

Deel Deze Pagina