Hoi. Ook ik heb even een vraagje. Op dit moment ben ik 16 weken zwanger van ons 4e kindje. 2 daarvan zijn dmv een keizersnede gehaald. Nu heb ik al heel veel last van mijn buik, veel krampen, buik voelen de hele dag.. Steken maar die horen bij het groeien van de baarmoeder volgens de gyn. Maar over die constant mijn buik aanwezig voelen en de druk en krampen zegt hij niet veel. Kan die komen door het littekenweefsel van de vorige ks? Als ik me bedenk dat ik pas zo kort zwanger ben, dan ga ik me afvragen hoe dat moet als ik op het eind loop. Dit heb ik nooit eerder gehad bij mijn vorige zwangerschappen vandaar dat ik het toch nog maar eens hier navraag Groetjes Caruli.
Hallo, Ben je al gecontroleerd op een blaasontsteking? Zo niet even laten doen. Je mag harde buiken hebben maar ze moeten niet regelmatig worden en pijnlijk. Heb je veel last van harde buiken, moet je echt een stapje terug doen dus meer rust nemen, maar ook warmte dus een warme douche, bad e/o kruik. Het voelen van de buik kan ook komen doordat je weer moet wennen aan het groeien van de buik. Groetjes Ineke