Hoi hoi allemaal, ik heb vandaag een test gedaan en naar alle waarschijnlijkheid ben ik zwanger. zie hieronder de test; Nu is het zo dat ik al 2 weken goed verkouden was, keelonsteking had etc en dus heb ik gedurende 4 dagen ibuprofen gebruikt en 2x neusspray. kan dit kwaad? Nu ben ik hier inmiddels al wel mee gestopt en ik ben hooguit 4 weken zwanger, maar ik hoor graag jullie mening. groetjes sannie View attachment 80828
He Sannie...gefeliciteerd!!! En maak je geen zorgen, hoor. Zo vroeg kan het geen kwaad..al moet je tijdens je zwangerschap wel oppassen met pijstillers en neusspray.
vroeg in de zwangerschap kan het niet veel kwaad, nu je weet dat je zwanger bent kun je beter paracetamol zonder toevoegingen gebruiken mocht het nodig zijn.
De eerste weken is het niet zo erg hoor. Dat vertelde mijn vk bij mijn vorige zwangerschap. Toen maakte ik me ook over zoiets zorgen. Gefeliciteerd!
nee geen zorgen maken! de bloedbaan is nog gescheiden dus er komt nog niks bij je kindje. pas wel op verder in de zwangerschap!