net ontdekt zwanger te zijn, ibuprofen gebruikt.

Discussion in 'Zwangerschap' started by sannie1981, Jun 23, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sannie1981

sannie1981 Bekend lid

Nov 25, 2009
    514
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi allemaal,

ik heb vandaag een test gedaan en naar alle waarschijnlijkheid ben ik zwanger. zie hieronder de test;

Nu is het zo dat ik al 2 weken goed verkouden was, keelonsteking had etc en dus heb ik gedurende 4 dagen ibuprofen gebruikt en 2x neusspray.

kan dit kwaad? Nu ben ik hier inmiddels al wel mee gestopt en ik ben hooguit 4 weken zwanger, maar ik hoor graag jullie mening.

groetjes sannie

View attachment 80828

2. babs38

babs38 Actief lid

Jun 17, 2010
    486
    0
    0
    instructrice creatieve en culinaire workshops
    Utrecht
    He Sannie...gefeliciteerd!!!

En maak je geen zorgen, hoor. Zo vroeg kan het geen kwaad..al moet je tijdens je zwangerschap wel oppassen met pijstillers en neusspray.

3. corina83

corina83 VIP lid

Sep 10, 2009
    6,038
    0
    36
    Female
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    vroeg in de zwangerschap kan het niet veel kwaad, nu je weet dat je zwanger bent kun je beter paracetamol zonder toevoegingen gebruiken mocht het nodig zijn.

4. Max78

Max78 Bekend lid

Apr 16, 2010
    577
    0
    0
    De eerste weken is het niet zo erg hoor. Dat vertelde mijn vk bij mijn vorige zwangerschap. Toen maakte ik me ook over zoiets zorgen.

Gefeliciteerd!

5. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

Sep 14, 2009
    1,125
    2
    0
    Idd niet zo veel zorgen maken, maar wel de inbu laten liggen en overstappen op de paracetamol!

6. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

Jan 9, 2010
    7,063
    90
    48
    Noord-Brabant
    nee geen zorgen maken! de bloedbaan is nog gescheiden dus er komt nog niks bij je kindje. pas wel op verder in de zwangerschap!

Share This Page