pfff ben het beu

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Kim Jonas, 24 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pfff t hang mijn voeten echt wel uit nu!

Vorige week zo ziek geweest..maagpijn en rugpijn.

De maagpijn kwam s'zondags s avonds op en ben toen maar gaan slapen..s morgens nog steeds maagpijn maar moest die dag toch naar de gyne dus...die zei dat het kwam door de druk van de beeb op men maag..maar dinsdag zooo ziek!!!! dat ik meteen naar spoed ben gegaan heb daar direkt gevraagt om te mogen gaan liggen want hield het niet uit van de rug en maagpijn.Ik kreeg meteen een baxter met dafalgan voor de pijn,urineonderzoek en bloedonderzoek.Alles was normaal alleen weer een kleine ontsteking in de urine maar volgens de spoedarts niets ergs (ondanks mijn 2 niercrisissen) en toen kwamen ze af van ga maar naar huis want we vinden geen oorzaak voor u klachten en pijn!! Daar sta je dan met tranen van pijn in je ogen naar huis gestuurd zonder enige deftige uitleg.Mijn vriend zei nog voor hoe lang? Om hier binnen 2 uur terug te staan met haar van de pijn? Ja zei die spoedarts ze mag een dafalgan nemen he! :rolleyes: :( dan zijn we terug naar huis gegaan..ben ik terug in bed gekropen waar ik al 3 dagen lag...Woensdag nog niets beter, en donderdag ook niet dus nog maar eens naar spoed! Nu hebben ze mijn maag onderzocht (was hiervoor ff in slaap) en heb dus slokdarmontsteking + maagontsteking vandaar dus alle pijn! Heb nu medicatie die ik moet nemen tot de bevalling.

Nu heb ik al heel de week last van menstruatiepijn en heb vandaag weer bloed in urine (wss is dat die ontsteking dat de spoedarsts niet ernstig vond) heb enorme last en ben het wel beu zo te blijven sukkelen.Heb veel zin om van ziekenhuis en gyne te veranderen want hier sollen ze ermee vind ik elke keer antibiotica maar dat kan toch ook niet meer gezond zijn voor beeb? En ik begin me ook zwakjes te voelen na zoveel ellende.

2. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Misschien moet je eens wat meer op je strepen gaan staan. Je gewoon niet weg laten sturen en zeggen dat er iets aan gedaan moet worden. Zeker als je er al zo lang mee loopt. In ieder geval sterkte!!

3. Haalt hier niets uit hoor!
    Ze weten het steeds beter :rolleyes:

4. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ik zou per direct naar een ander ziekenhuis stappen! dit is toch niet normaal

Deel Deze Pagina