Hi dames! Ik moet het even van me afschrijven, misschien herkent iemand mijn situatie. ☺️ Op 27/04 begon mijn menstruatie, op 27/05 begon mijn volgende (dacht ik) menstruatie. Ik lette niet echt op de dagen omdat mijn cyclus de laatste tijd wat rommelde, waar ik eerder een cyclus van 28dagen had, had ik de laatste maanden ook wel cyclussen van 34 dagen. Na een dag of 4 hield het bloeden op. Menstruatie zijn bij mij overigens nooit heel heftig, we zaten toen ook op de camping dus heb er allemaal niet zo opgelet (hoe het er uit zag etc). Een weekje later had ik weer last van wat bloedverlies, dit was meer bruin/rood... ineens dacht ik, het zal toch geen zwangerschap zijn die mis is gegaan. Ik heb een test gedaan en er kwam een heel licht streepje (deze test is midden op de dag gedaan). Na 3 miskramen te hebben gehad had ik er geen goed gevoel bij, afgelopen woensdag nog een testje gedaan, om te kijken of de test misschien toch opliep, dat deed het niet echt. Ik ging er vanuit dat het niet goed zat. Vanmorgen voelde ik me wat beroerd en had wat krampen, nog een testje gedaan en deze is toch weer een stuk duidelijker. Deze laatste test is niet met ochtendurine gedaan. Sorry voor dit ontzettend lange verhaal het is zo spannend! Wat denken jullie? Zal ik toch miss nog zwanger zijn? Ik weet dat hcg na een mk nog even aanwezig blijft maar dan lopen de tests toch niet op lijkt mij? ☺️
Ik zou even contact opnemen met je huisarts of een verloskundige. Een positieve zwangerschapstest icm dit verhaal lijkt me vragen om een zorg professional die met je mee kan kijken.
Ik zou contact opnemen met een verloskundige. Een test kan evt ook nog oplopen als er nog restweefsel zit.