Gestopt met de pil geen ontrekkingsbloeding

Discussion in 'Zwanger worden' started by Suusjeee, Dec 12, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Suusjeee

Suusjeee Actief lid

Jan 16, 2013
    238
    24
    18
    Hoi allemaal,
    Ik ben nu sinds 2 1/2 week gestopt met de pil omdat wij willen gaan voor een tweede wonder maar ik krijg geen ontrekkingsbloeding.
    Onze zoon is bijna 19 maanden en krijgt in de nacht nog borstvoeding en ik heb deze keer nog geen ander half jaar de pil geslikt (wel altijd doorgeslikt ivm borstvoeding) kreeg ook af en toe wel een bloeding door de pil heen... Maar nu dus niet en daarover maak ik mezelf toch wel druk merk ik.
    Verder heb ik ook wel veel last van het ontpillen wat ik de vorige keer niet had, buikpijn,hoofdpijn,misselijk,stemmingswisselingen

Is dit normaal?

Groetjes Susanne

2. Beckje

Beckje VIP lid

Jul 12, 2010
    8,652
    4
    36
    neem aan dat je de cerazette had? denk dat het door de borstvoeding komt. en anders even een testje doen. trouwens krijg je daar niet standaard zoals met de gewone pil gelijk je menstruatie geloof ik ;)

3. Suusjeee

Suusjeee Actief lid

Jan 16, 2013
    238
    24
    18
    Bedankt voor je reactie ik had Desogestrel maar kon niks vinden op internet dus ik dacht vraag het even voordat ik mezelf gek maak. Testen is ook een optie maar ik kan eigenlijk niet zwanger zijn,en als ik eenmaal begonnen ben met testen wordt ik ongeduldig ;)

4. Beckje

Beckje VIP lid

Jul 12, 2010
    8,652
    4
    36
    minipil dus. kan prima dat je daarna niet zoals met de gewone pil een ontrekkingsbloeding krijgt. kan nog even duren helaas

5. Suusjeee

Suusjeee Actief lid

Jan 16, 2013
    238
    24
    18
    Dan wacht ik het (on) rustig af. Bedankt in ieder geval

Share This Page