TIPS voor misselijkheid ?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door fruitdruifje, 23 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fruitdruifje

    fruitdruifje Bekend lid

    7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    Hey dames !

    Ik ben weer in de lucht na een weekje Frankrijk....
    Nog steeds geen echt enge dingen gebeurd, gelukkig (vorige keer miskraam)
    Inmiddels heb ik wel een ander probleempje...

    Ik ben bijna de hele dag kotsmisselijk sinds een dag of 4, brrrr :-&

    Bij mijn eerste zwangerschap had ik nergens last van en nu ben ik echt vreselijk misselijk. Vandaag een paar Rennies op (mag tijdens zwangerschap) Dat helpt eventjes.....maar verder hoop ik op tips van jullie, want ik heb er geen ervaring mee.

    Tis dus niet alleen 's morgens, maar de hele dag...brrr

    Ik wacht op jullie tips, alvast bedankt

    Fruitdruifje !
     
  2. Patricia27

    Patricia27 Actief lid

    3 dec 2006
    288
    0
    0
    inpakster
    IJsselmuiden
    Ik had dat ook en ik heb van de huisarts zetpillen gekregen ( nadat ik 3 dagen niks meer kon binnen houden). Ze hebben tegen mij gezegd als je wakker bent eerst een biscuitje zonder suiker eten en dan rustig op staan. Kleinere porties en meerdere keren per dag eten. Verder heb ik niks meer gedaan. Ik ben nu sinds twee á drie weken niet meer zo misselijk dus het is te hopen dat het bij jouw ook gauw over gaat. Veel sterkte ermee.

    Patricia
     
  3. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    ik hoorde dat vsm puur mama granules heeft die je op je tong moet laten smelten en dat dit wel helpt.
     
  4. prinsessebes

    prinsessebes Actief lid

    12 jun 2007
    168
    0
    0
    Datzelfde werkt bij mij ook!

    Groetjes,
    Sonja
     
  5. Mary Jane

    Mary Jane Fanatiek lid

    7 mei 2007
    3.426
    0
    0