Ik snap er niks meer van. Graag jullie mening? Zelfde testen alleen de dikte verschild nog wel eens. Ben benieuwd naar jullie reakties. Zal later vertellen waarom ik zo benieuwd ben. Alvast bedankt
Hallo Dat was ook mijn eerste reaktie positief. Alleen ik heb 2 maart pregnyl gehad. 4 maart een IUI behandeling. En 17 maart bij het afvegen had ik wat bloed verlies. Test was negatief 17 maart met ochtend urine. Zondagavond ben ik heel erg gaan vloeien. Dus denk nu ben ik ongesteld. Officeel mocht ik vandaag testen. Maar goed werd ongesteld. En ben dit nog steeds enorm. Vanacht vreselijke krampen gehad leken wel weeen. Dikke klonten bloed verlies ik en ik blijf maar vloeien. Toch vanochtend een test gedaan met de 2de urine en daar kwam dit uit. Kon het niet geloven nog een test gedaan en die 2 zie je hierboven. Met de vorige zwangerschap heb ik tot week 13 gevloeid. Toen dachten ze aan een miskraam toch kruipt hier een mooi mannetje rond. Mijn man zei nog zou toch niet weer op dezelfde manier beginnen. Alleen de test was destijds veel donkerder en duidelijker. Nu vind ik hem wel vaag. Of zou dat komen doordat het andere testen zijn? Ik snap er echt helemaal niks meer van. Wie heeft dit ook gehad?
Het kan beide kanten op. Als jij bekend bent met bloedverlies, zou de zwangerschap in intact kunnen zijn. Het enige wat je kan doen is over een dag of 2 nogmaals testen of bloed laten prikken en dan later nogmaals om te kijken of je Hcg goed stijgt.
Wellicht heeft het wel ingenesteld (vandaar een beetje hcg in je urine en lichte testen), maar is het vlak daarna alweer fout gegaan, wat je stolsels en hevig bloedverlies en krampen bekenen. Alleen nog een keer testen over een dag of 2 zal je uit de onzekerheid halen! Dan moet hij duidelijker zijn ALS het toch goed zit.
Ik kan helaas niks meer dan afwachten nu. En moet zeggen als ik nu de 2 testen erbij pak. Staat op de ene test nog het streepje. Op die andere is hij bijna niet meer te zien. Is er niemand die het herkent? Of het ook heeft gehad? Bedankt voor de reakties
Allebei vandaag gedaan. De test die iets breder is op de foto vervaagd. De andere is wel iets donkerder lijkt het. Erg vreemd lijken wel tover testen. Ga nergens meer vanuit. De foto is binnen de 5 minuten gemaakt. Heb gelijk foto's gemaakt. Is van de 2de urine in de ochtend.
Hmmm das vreemd dan ja! Ik zou even 2 dagen wachten en dan nog een keer testen! En dan op die uitslag iets baseren
Ging net na de wc. Voelde iets glibbers van beneden. Was een dikke stolsel draderig en dik. Ben extreem misselijk ineens. Moe en heb hoofdpijn. Dat laatste kan misschien ook komen doordat ik best wel veel bloed verlies. Misschien is het ook wel een vroege miskraam. Ik weet het niet. Afwachten meer kan ik nu niet.
ik vind de strepen eigenlijk niet roze maar grijs! En eerlijk gezegt lijkt me dat bloedverlies ook geen goed teken! heel veel succes!
Durf er niet op te hopen na alles. En weet ook niet goed wat ik ermee moet. Jullie zijn wel positief. Maar wat hadden jullie gedaan in mijn geval? Is er niemand die mijn verhaal herkent?
Geen ervaring mee, maar als je testen zo licht posi blijven zou ik toch je gyn maar bellen en vragen wat dit kan betekenen! Suc6 ermee ik duim voor een knaltest voor je maar dit klinkt niet zo positief
In jouw geval zou ik morgen nog een keer testen en kijken wat de test dan doet. blijft hij zo licht dan zou ik de gyn bellen voir een bloedtest.