Ovulatie eisprongpijn

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lovieyou, 23 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovieyou

lovieyou Niet meer actief

Hey meide,

Even een vraagje.. Hebben jullie altijd pijn vóór je eisprong of is het eitje dan al gesprongen? Ik heb namelijk al sinds 2 dagen al een gevoelige plek maar geen cervixslijm. Heb ik niet perse cervixslijm nodig? Is mijn eitje nu aan het springen? Of..

Wat zijn jullie ervaringen?

2. nootje1986

nootje1986 Actief lid

15 okt 2013
    117
    1
    0
    NULL
    NULL
    dat verschilt per persoon. De een voelt zn eisprong, de ander niet. Het is een beetje je eigen lichaam ontdekken. Ik voel hem soms wel maar soms niet

3. lovieyou

Bedankt voor je snelle reactie!

Ja dat begrijp ik.. Maar ik voel nu al 2 dagen een zeurend stekerig gevoel. Vraag mezelf of meer mensen dit hebben en of zij weten of dat betekent dat hun ei op springen staat of al gesprongen is. (De mensen die ook dat gevoel hebben)

4. Kokkie27

Kokkie27 Bekend lid

11 feb 2013
    547
    72
    28
    ik heb dit elke cyclus weer.begint rond mijn 11e dag samen met slijm.en ddurt vaak wel 5 dagen.mijn buik is dan ook erg gevoelig en een beetje gezwollen.ik vund het geen fijn gevoel

5. Sandy1980

Sandy1980 Nieuw lid

24 okt 2013
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo even een vraagje.
    Ik ben gestopt met de pil werd 3 dagen erna ongesteld duurde tot maandag 22-10 wanneer is mijn eisprong er?

6. lovieyou

Hey Sandy,
    Waarschijnlijk ben je aan het ontpillen en heb je eerst een ontrekkingsbloeding gehad. Ligt eraan Hoelang je cyclus is, zou dat even afwachten en dan 14 dagen voor je menstruatie heb je een eisprong.

7. marievs

marievs Fanatiek lid

16 sep 2013
    2.128
    296
    83
    Ik heb altijd last van mn onderrug. Een zeurende pijn in mn onderrug. Weet alleen niet of dit met mn eisprong te maken heeft en wanneer hij dan komt. Deze zeurende pijn houdt een paar dagen aan.
    Niet iedereen heeft veel cervixslijm. Ik heb het ook niet enorm veel. Ik test dit altijd met slijm wat ik uit mijn vagina haal (niet erg fris sorry).

@Sandy1980: Geen idee wanneer je eisprong is. Dit ligt ook aan je cyclus. Aangezien je net gesopt bent met de pil weet je ook niet precies wanneer je eisprong is. Als je een cyclus hebt van 28 dagen dan zou ik 14 dagen voor je volgende menstruatie. Er staat niet bij wanneer je mensturatie begonnen is.

8. Lasas

Lasas Bekend lid

20 aug 2013
    993
    30
    28
    Ik heb inderdaad altijd enkele dagen voor ei springt gevoelige buik, het moment dat eik springt voel ik niet, daarna neemt pijn af en weet ik dat die ergens is gesprongen, nu ik mijn cyclus volg met ovulatietesten, zie ik idd dat ik er enkele dagen naast zat. Ik dacht altijd dat mijn ei eerder sprong.

9. lovieyou

Gevoelige, beetje opgezeten buik zelfs heb ik. Wel gister veel vruchtbaarslijm verloren. En natuurlijk geklust!! Ben heel benieuwd! Met vruchtbaarslijm heb je toch een eisprong? Of niet altijd?

Deel Deze Pagina