ruggeprik eisen bij curretage???

Discussie in 'Miskraam' gestart door muisje14, 3 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. muisje14

muisje14 Niet meer actief

Ik moet maandag naar het zkh voor om mijn miskraam op te wekken met pillen, werkt het binnen 24 uur niet dan proberen ze het nog een keer, werkt het in de loop van de dinsdag niet dan alsnog een curretage. De gynecoloog vertelde mij dat zij een curretage onder narcose doen.
    Ik wil dit eigenlijk absoluut niet en wil er gewoon bij zijn. Is voor mij een fijner gevoel aangezien een curretage ook maar 10-15 min duurt. Ik wil dan dus een ruggeprik. Of dat die anesthesist nu komt voor de narcose of een ruggeprik dat zal toch ook niet veel uitmaken denk ik.

Kun je zoiets eisen? Ik maak me hier best wel druk om. Het is al niet makkelijk nu en dan hoop ik dat ze in het zkh (CWZ Nijmegen) wel meewerken.

2. tresje

tresje Fanatiek lid

13 jun 2011
    2.414
    0
    36
    volgens mij kunnen ze je echt niet verplichten om het onder narcose te doen!
    ik ben toen gewoon plaatselijk verdoofd(alleen de baarmoeder)
    en het is mij 100% meegevallen. gewoon op de poli, en na een kwartier stond ik weer buiten! maar in mijn zknhuis doen ze t alleen plaatselijk, maar als je dat echt niet wil, kan t met ruggenprik of onder narcose. de keus is denk toch aan jou hoor! het is jou lichaam! en je zal echt de eerste niet wezen die hierom vraagt.
    het is al zo ellendig allemaal, dan moet het voor jou wel zo goed mogelijk te doen zijn, toch?
    ik ben ook altijd graag bij kennis, zodat ik meemaak wat er gebeurt!
    sterkte meid! xxx

Deel Deze Pagina