Hallo, Even kort wat feitjes: 3 oktober had ik een positieve zwangerschapstest en 5 oktober mijn eerste bloedverlies. Dit heeft 9 dagen aangehouden en daarna was ik 2 dagen bloed vrij zeg maar. In de tussentijd 2 inwendige echo's laten maken waaruit bleek dat ik een miskraam had gehad en mijn baarmoeder nog bloed bevatte. Ik moest bij de laatste echo bij de gyn bloed laten prikken op hcg: 147 5 dagen erna 101 7 dagen daarna 72 Ondertussen alweer veertien dagen bloedverlies en tot 2/3 maal toe vage klachten gehad. Een volle pijnlijke buik, misselijk, pijn bij aanraken of bewegen buik en heftige pijn op mijn rechter borstkas door stralend naar mijn rug. toch weer de gyn gebeld en gisteren voor een echo geweest maar ik merk dat ik niet goed doorgevraagd heb. Ze hebben op de echo vocht in mijn buikholte gezien en vermoeden dat dat van een gesprongen cyste was waar dus die enorme buikpijn van kan komen. baarmoeder en eierstokken zagen er goed uit maar ze vertrouwen het niet helemaal dus ik moet aanstaande dinsdag terug komen. sinds dinsdag avond heb ik al pijn op mn borst en buik, zelfde klachten als eerst en ik vind mijn buik ook opgezet. nou heb ik zelf zoiets van....waar zat die cyste kan het geen kwaad? Ik ga me toch onbewust zorgen maken of het niet ernstiger is dan zij dachten. Maar er hebben drie artsen gekeken dus ik wil mezelf ook niey gekker maken dan ik al ben. ook komt het gewoon niet uit om weet naar het ziekenhuis te gaan....Hoe stom dat ook klinkt! heeft iemand hier ervaringen mee???
Goedenavond, Mogelijk is je buikvlies geprikkeld door het springen van de cyste. Dit kan mogelijk deze pijnklachten veroorzaken. Ik zou je wel aanraden dinsdag toch naar het ziekenhuis te gaan voor de controle, zeker omdat je de klachten nog hebt of is het inmiddels al minder? Ik hoop dat je gauw van je klachten af bent. Succes! Groetjes Monique