hellûp

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door margriet24, 20 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. margriet24

    15 mrt 2006
    72
    0
    0
    hoi meiden,

    Ik moet gewoon effe mijn frustraties kwijt,
    Ik ben 29 januari gestopt met de pil, 2 & 3 Feb licht bloedverlies (echt ongesteldheid kon je het niet noemen) sindsdien niet meer ongesteld geweest!Vandaag dus al 50 (!!!) dagen!
    Inmiddels al 4 keer getest (negatief) ik weet dat het ontpillen zal zijn maar stiekum hoop je toch....! Wel heb ik de laatste week allerlei lichamelijke klachten (buikpijn, erg moe...)maar ik wil gewoon niet meer testen omdat ik eigenlijk wel weet dat het toch niet positief zal zijn.
    Ik wordt er gewoon een beetje moedeloos van!
    Zo ff mijn verhaal kwijt!!!

    Groetjes
     
  2. Angel Eyes

    Angel Eyes Niet meer actief

    jeetje margriet, dat is ook niks al zo lang in onzekerheid, kan me voorstellen dat je het ff kwijt wilt hoor. Ik ben nu 5 dagen overtijd maar vindt dit al verschrikkelijk!

    Toevallig las ik net een verhaal van iemand die pas na 60 dagen haar menstruatie kreeg. dat was ook nadat ze stopte met de pil.

    Maar het is zo makkelijk om te zeggen dat het door de pil komt, niks is uitgesloten namelijk en er zijn genoeg vrouwen die direct zwanger zijn na het stoppen met de pilk.

    sterkte
    Liefs
    ANgela
     
  3. Duim

    Duim Actief lid

    28 dec 2005
    162
    0
    0
    Groepswerker Jeugdhulpverlening
    Hey Margriet,

    Jouw lichamalijke klachten lijken erg op de dingen die ik voelde toen ik net met de pil was gestopt. Ik had buikpijn, was moe, kreeg pukkels, had zere borsten, enz. (Net zwangerschapsverschijnselen.) Bij mij kwam het door het ontpillen. Mijn cyclus kwam wel goed op gang, na 29 dagen werd ik weer ongesteld, maar dat scheelt per persoon. Het kan idd ook een paar maanden duren.

    Vertrouw je het niet kun je natuurlijk ook altijd even de ha bellen. Hoop dat je snel duidelijkheid hebt. Enne... natuurlijk mag jij je frustraties kwijt!
     
  4. Kara23

    Kara23 Actief lid

    29 dec 2005
    195
    0
    0
    Ja, het is idd super frustrerend allemaal!
    Mijn 1e cyclus na de pil duurde 80 dagen en nu zit ik al weer op dag 50(+/- ben de tel een beetje kwijt)! :(
    Errug irritant! :cry: :x
    Ik heb wel 2 dagen een beetje oud bloed gehad, maar verder niets! :(
    Ik herken je kwaaltjes, ik heb er ook last van!
    Ik heb al getest, maar NEGATIEF! :(
    Maar wie weet.............???

    We wachten maar weer af!

    Sterkte!

    X MIR
     
  5. runner

    runner VIP lid

    12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    mijn eerste cyclus duurde maar liefst 133 dagen, omdat ik het niet vertrouwde ben ik naar de ha geweest en het schijnt nu te zijn dat ik pco heb dus druk bezig met medicijnen slikken!!
    wil je niet bang maken hoor. maar het kan allemaal.
    en die lichamelijke klachten horen er ook allemaal bij als je stopt met de pil.
    misschien kun je gaan temperaturen.

    sterkte!
     
  6. mieltje

    mieltje Bekend lid

    19 jan 2006
    913
    0
    0
    het beste wat je nu kan doen is een temperatuurcurve bij houden. Waarschijnlijk heb je je eisprong nog niet gehad, dus heeft testen niet veel zin. En via temp. meten krijg je inzicht in verloop van je cyclus.
    Succes
    mieltje
     
  7. Silla

    Silla VIP lid

    31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi meis,

    Ik denk dat het idd te maken heeft met het ontpillen. Ik had dezelfde klachten als Selma maar ik werd de eerste x na het stoppen met de pil na 35 dagen ongesteld,ik had wel na 28 dagen een test gedaan maar die was negatief, daarna weer met 28 dagen en nu moet ik weer ff afwachten hoe lang het deze maand gaat duren...
    Ik heb nu maar het gem. genomen van de afgelopen 2 keren, da's nu 32 dagen maar ik ga voor de zekerheid wel met 28 dagen testen (met in mijn achterhoofd dat het negatief is) maar goed het is het proberen waard...
    Ik weet hoe je je voelt die onzekerheid maar je zou voor de zekerheid altijd even contact met de huisarts opnemen...
     
  8. angela80

    angela80 Fanatiek lid

    8 jan 2006
    1.488
    0
    0
    hi margriet,ik kan me voorstellen dat je een beetje in onzekerheid zit.
    ik ben begin dec gestopt met de pil en sindsdien niet meer ongesteld geweest ,zit nu dus al op zo'n 100 dagen.
    het kan wel een half jaar duren voordat je weer ongesteld word maar zolang ga ik het niet aankijken
    ik wacht deze maand nog ff af en dan ga ik naar de h.a
    als ik jou was zou ik nog een maandje wachten en dan misschien ook maar ff naar de h.a..
    liefs angela
     
  9. angela80

    angela80 Fanatiek lid

    8 jan 2006
    1.488
    0
    0
    en runner wat is pco eingelijk???
     
  10. tamaratje

    tamaratje Niet meer actief

    Hoi,

    Ik ken je verhaal, ik had het dus ook dat ik licht bloedverlies heb gehad ik dacht nog van o ik ben ogie geworden het was alleen met afvegen.
    Ik dacht de ongie begint maar toen het later weer weg was dacht ik misschien is het wel de innesteling geweest, je gaat vanalles verzinnen.
    ik heb ook 4x getest en ook allemaal negatief...
    Nu ben ik zaterdag op dag 61 van me cyclus ongie geworden, aan de ene kant was ik blij omdat ik zo iets had van als ik dan toch niet zwanger ben laat de ongie dan maar gewoon komen dan kunnen we aan de eerste echte ronde beginnen....
    We gaan er deze maand ook flink tegen aan met klussen.
    En gezien het clubbie van April kom ik er zeker doorheen...

    Het zijn zulke lieve meiden die hier zitten!

    Succes verder!!!
     
  11. mirretje

    mirretje Actief lid

    19 mrt 2006
    189
    0
    0
    Ik wil je ook graag steunen!
    Zit zelf ook alweer op dag 52 van mn eerste cycles na de pil, om gek van te worden!!
    Laten we elkaar er maar doorheen slepen en hopen dat we maar snel ongi mogen worden, of snel een positieve test onder ogen krijgen!
    Sterkte met wachten allemaal,
    Liefs, Mirretje.
     
  12. margriet24

    15 mrt 2006
    72
    0
    0
    hoi hoi,
    Laten we het hopen,

    al lees ik ook verhalen waarvan me de moed helemaal in de schoenen zakt (6 maanden niet ongi na gebruik van de pil pfff)
    maar ja we blijven vohouden jij ook succes!

    liefs Margriet
     
  13. runner

    runner VIP lid

    12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    kort gezegt pco houd in dat je geen eisprong hebt.
    maar met medicijnen kunnen ze dat wel weer opwekken.

    gr
     
  14. Nora86

    Nora86 Fanatiek lid

    17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Ja die verhalen zijn frustrerend hé.
    Ik zou niet te veel vasthouden op verhalen van anderen , het is bij iedereen anders natuurlijk.

    Ikzelf ben aan de prikpil geweest , en heb in Januari 2005 de laatste gehad.
    Ben nu 11 maart voor het eerst uitmezelf ongesteld geworden , en echt ongi is het niet eens te noemen , meer troep dat er nog uit moet , en het blijft aanhouden.

    maarja, de prikpil is dan ook anders als de gewone pil.

    In ieder geval veel succes!
     

Deel Deze Pagina