Hoi! Ik kan een piek vinden met normale ovulatietesten. Heeft het dan een toegevoegde waarde om eens de clear blue ovulatietest te proberen? Ik las ooit iets dat die ook iets anders dan Lh meet?
Dan zou ik eerder met een gevoelige test gaan testen om te kijken of je daar je piek wel mee vindt. Die zijn een stuk goedkoper. ik gebruik al jaren de cb en vind ze erg prettig, maar ik gebruik er een stuk of 5 per cyclus en dan is t prima te doen. misschien anders proberen met temperaturen?
Ik kan m'n piek prima vinden, heb echt een knaller. Maar wat als ik die te vroeg vind? Ik zoek denk ik gewoon iets om me aan vast te klampen dat het na ruim een jaar wél lukt.
Heeey! Ik gebruik de clearbleu als mijn andere test positief is al bevestiging en ik temp ook dan krijg je een heel mooi inzicht in je cyclus
Ik test al anderhalf jaar met de clearblue testen maar zonder resultaat als mijn dipsticks positief zijn doe ik altijd een clearblue ter bevestiging en dat werkt prima
Ik heb die gebruikt samen met 2besure testen. En op het moment dat clear blue smiley gaf had ik ook een knaller op mn 2besure test. Dus denk niet dat dat nodig is hoor. Ik zou wel tempen dan weet je zeker wanneer je ei is en wanneer die voorbij is.
Temperaturen heb ik 1 maand gedaan. Vond 't niets, maar kan 't altijd nog eens proberen voor nog een maandje.
Hier met m'n eerste zwangerschap vollop CB gebruikt op een gegeven moment heb ik de action ovulatie testen ernaast gelegd en was zo goed als hetzelfde hoor alleen een heel stuk goedkoper. Leg ze eens naast elkaar dan zie je of het matcht met elkaar.
Ik denk dat we het maar gaan proberen een keertje. Hebben we dat tenminste gedaan. Alleen je hebt er eentje waarop staat: meet 2 hormonen en geeft 4 meest vruchtbare dagen En nog eentje die 2 vruchtbare dagen geeft? Welke moet ik dan hebben?
Ik gebruik altijd de roze, die 2 dagen vruchtbare dagen aangeeft. Vind ze prima! Die geeft een leeg rondje aan of een smiley, en die paarse geeft eerst een knipperende smiley die later vast wordt.