hoi ik heb een vraag ik ben nu 5 maanden bezig om zwanger te worden mijn cycles is ALTIJD 28 dagen nou moest ik woensdag ongesteld worden maar ben het niet geworden ook zijn me tepels gevoelig en lopen er blauwe aderen op me borst en tepelhof. voorderest heel moe en voel ik af en toe kramp in me buik en in me lies ook veel wit verlies ik kan niet echt zeggen dat het menstruatie kramp is me darmen rommelen ook heel erg wat denken jullie ik hoor graag reacties hierop groetjes chantal
nee nog niet wil nog even wachten ben zo bang dat het niet zo is terwijl mijn gevoel zegt dat het zo is gek he
TESTEN..... dat is het enige dat helpt. je lichaam kan je voor de gek houden, een test niet (spreek uit evraring) Succes!
Ik snap wel dat je bang bent voor een teleurstelling inderdaad maar goed, ik zou het willen weten! Als je niet zwanger bent komt die teleurstelling zowiezo wel denk ik! Maar je moet doen wat je zelf het beste lijkt! Ik zou gaan testen helemaal als je altijd een regelmatige cyclus hebt en nu deze symptomen! Succes!
ja dat is inderdaad zo en gekke is vorige maand was ik 4 dagen eerder ongesteld toen had ik al zoiets van he er klopt iets niet ik ben altijd netjes op tijd ongesteld maar om het zeker te weten kan ik het beste even teste
Zijn rommelende darmen, blauwe aders door je borsten en tepelgebied ook symptomen van een zwangerschap?
ik heb toen straks een test gedaan en er stond een heel licht streepje echt spannend ik ga morgen nog een keer een test doen maar dan met ochtend urine ik ben echt benieuwd
Klinkt goed meid... ik hoop op een nog duidelijkere test morgen. Maar een streepje is een streepje dus een voorzichtige proficiat van mijn kant uit. Groetjes, Josien
ja ik heb nog een keer getest en weer een licht streepje ik heb wel een soort kramp in me lies en me buik dus ik wacht nog maar even af