Bloeding 5,4 wk zwanger

Discussie in 'Miskraam' gestart door missguit, 19 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missguit

missguit Bekend lid

17 mei 2011
    886
    1
    16
    Even een vraagje..
    Gisteravond toen ik naar bed ging zag ik dat ik doorgelekt was. Helderrood bloedverlies.
    Het was denk ik totaal een kleine eetlepel vol..,geen stolsels oid..
    Vanmorgen vroeg nog een klein beetje rood afgeveegd en het wordt nu lichtrozig..
    Is dit gewoon een bloeding? Wat erbij kan horen?
    Ik heb 2 eerdere zwangerschappen gehad maar ik ken dit niet, heb dit nog nooit gehad dus ik was erg geschrokken..

2. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    Jeetje wat schrikken. Kan er inderdaad bijhoren. Meestal is het positief als het weinig is, er geen krampen bijkomen en als het weer stopt. Als het meer wordt is het vaak teken van miskraam.

Mijn gyn vertelde dat 2 op de 10 vrouwen bloedverlies hebben tijdens de zwangerschap en in 50 procent vd gevallen gaat het goedM

3. Roosje000

Roosje000 Actief lid

11 mrt 2015
    224
    0
    16
    Gelderland
    Dat is schrikken he! Het kan inderdaad twee kanten op, ik heb beide kanten meegemaakt.
    Heb je al een eerste echo gepland staan? Je kan na een bloeding vragen om een vroege echo, over een week zou er al een hartje te zien moeten kunnen zijn.
    Sterkte!

4. missguit

missguit Bekend lid

17 mei 2011
    886
    1
    16
    Mag ik ook vragen hoe je t mee hebt gemaakt?
    Ik had vanmorgen nog een keer helderrood afgeveegd
    Tot de middag lichtroze
    Ah einde Vd middag weer rood paar druppels..
    Vind het echt zenuwslopend
    Heb verder geen krampen of stolsels

5. Roosje000

Roosje000 Actief lid

11 mrt 2015
    224
    0
    16
    Gelderland
    Ja dat mag :)
    Eerste zwangerschap nooit bloedverlies gehad, tweede zwangerschap eenmalig met een week of acht en daar is een gezond kind uit geboren, derde zwangerschap bloedverlies vanaf 4+5, wat eindigde in een miskraam na een paar dagen, vierde zwangerschap bloedverlies vanaf week 5 elke paar dagen, wat uiteindelijk een missed abortion is geworden met 10 weken... Deze zwangerschap heb ik ook weer bloedverlies, zo om de dag maar het is niet veel, en tot nu toe gaat het goed en ik hoop natuurlijk dat dit zo blijft maar het is zenuwslopend!

Goede echo's stellen mij wel steeds gerust, ik hoop dat je ook snel een afspraak kan krijgen! Hoe gaat het nu met je?

6. missguit

missguit Bekend lid

17 mei 2011
    886
    1
    16
    Ik vloei gewoon een ongesteldheidsgevoel nu.. Dus hier geen goede afloop ben ik bang voor..

7. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    Wanneer ik dat heb, lopen mijn testen ook al vrij snel terug. Je zou met testen kunnen kijken of die teruglopen. Dan heb je sneller duidelijkheid. Klinkt inderdaad niet positief.

8. Louloulo

Louloulo Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.249
    6
    38
    NULL
    Belgie
    Sterkte!

Hier is bloedverlies nooit een goed teken.

9. Roosje000

Roosje000 Actief lid

11 mrt 2015
    224
    0
    16
    Gelderland
    :(
    Sterkte meis

10. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.147
    3.174
    113
    Hier is een zwangerschap goed gegaan met redelijk wat helderrood bloedverlies tussen de 5 en 6wk (geen kramen en stolsels).
    Twee keer is het fout afgelopen zonder bloedverlies in die periode..

11. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    Mg wat lees ik nu. Verdorie!
    Ik heb bij alle 3 ook veel bloedverlies gehad. Bij nummer 3 ook echt rood en zelfs stolsels. Dat was waarschijnlijk een van een tweeling. Sterkte. Hoe gaat het nu?

Deel Deze Pagina