Even een vraagje.. Gisteravond toen ik naar bed ging zag ik dat ik doorgelekt was. Helderrood bloedverlies. Het was denk ik totaal een kleine eetlepel vol..,geen stolsels oid.. Vanmorgen vroeg nog een klein beetje rood afgeveegd en het wordt nu lichtrozig.. Is dit gewoon een bloeding? Wat erbij kan horen? Ik heb 2 eerdere zwangerschappen gehad maar ik ken dit niet, heb dit nog nooit gehad dus ik was erg geschrokken..
Jeetje wat schrikken. Kan er inderdaad bijhoren. Meestal is het positief als het weinig is, er geen krampen bijkomen en als het weer stopt. Als het meer wordt is het vaak teken van miskraam. Mijn gyn vertelde dat 2 op de 10 vrouwen bloedverlies hebben tijdens de zwangerschap en in 50 procent vd gevallen gaat het goedM
Dat is schrikken he! Het kan inderdaad twee kanten op, ik heb beide kanten meegemaakt. Heb je al een eerste echo gepland staan? Je kan na een bloeding vragen om een vroege echo, over een week zou er al een hartje te zien moeten kunnen zijn. Sterkte!
Mag ik ook vragen hoe je t mee hebt gemaakt? Ik had vanmorgen nog een keer helderrood afgeveegd Tot de middag lichtroze Ah einde Vd middag weer rood paar druppels.. Vind het echt zenuwslopend Heb verder geen krampen of stolsels
Ja dat mag Eerste zwangerschap nooit bloedverlies gehad, tweede zwangerschap eenmalig met een week of acht en daar is een gezond kind uit geboren, derde zwangerschap bloedverlies vanaf 4+5, wat eindigde in een miskraam na een paar dagen, vierde zwangerschap bloedverlies vanaf week 5 elke paar dagen, wat uiteindelijk een missed abortion is geworden met 10 weken... Deze zwangerschap heb ik ook weer bloedverlies, zo om de dag maar het is niet veel, en tot nu toe gaat het goed en ik hoop natuurlijk dat dit zo blijft maar het is zenuwslopend! Goede echo's stellen mij wel steeds gerust, ik hoop dat je ook snel een afspraak kan krijgen! Hoe gaat het nu met je?
Wanneer ik dat heb, lopen mijn testen ook al vrij snel terug. Je zou met testen kunnen kijken of die teruglopen. Dan heb je sneller duidelijkheid. Klinkt inderdaad niet positief.
Hier is een zwangerschap goed gegaan met redelijk wat helderrood bloedverlies tussen de 5 en 6wk (geen kramen en stolsels). Twee keer is het fout afgelopen zonder bloedverlies in die periode..
Mg wat lees ik nu. Verdorie! Ik heb bij alle 3 ook veel bloedverlies gehad. Bij nummer 3 ook echt rood en zelfs stolsels. Dat was waarschijnlijk een van een tweeling. Sterkte. Hoe gaat het nu?