Bloedverdunners?

Discussion in 'Zwanger worden' started by KimberlyRomee, May 20, 2022.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. KimberlyRomee

KimberlyRomee Actief lid

Apr 19, 2022
    198
    69
    28
    Female
    Vanochtend een controle gehad van mijn curettage van afgelopen april. Tussentijds zwanger geraakt maar helaas een biochemische zwangerschap.

De gynaecoloog wou kijken of er een oorzaak was waardoor dit is gebeurd. Ze wou beginnen bij mijn bloed om te kijken of stolsels het innestelen in de weg zitten. Mocht ik dat willen dan mocht ik 3 maanden niet zwanger raken.

Klinkt iemand dit bekend en is het goed gegaan of?

2. Mim89

Mim89 VIP lid

Jan 29, 2019
    10,379
    8,890
    113
    Female
    Ik heb ook een herhaalde miskramen onderzoek gehad. Bloedonderzoek waar ze op van alles geprikt hebben. Daar kwam toen uit dat mijn factor 8 verhoogd is (heeft te maken met je bloedstolling, dat stolt sneller dan). Na een paar maanden nogmaals laten prikken en toen ook weer verhoogd. En ze doen er helemaal niks mee. Bloedverdunners geven ze niet want volgens Nederland is het niet bewezen dat dit te maken heeft met miskramen/niet zwanger worden. In België bijv zouden ze wel bloedverdunners geven.

3. KimberlyRomee

KimberlyRomee Actief lid

Apr 19, 2022
    198
    69
    28
    Female
    Oh echt wat raar.. maar ze had het wel over een bepaald medicijn soort van bloedverdunners, weet de naam hiervan niet meer.

En wat is bij jou nu dan anders? Want ze hebben blijkbaar een oorzaak gevonden?

4. Mim89

Mim89 VIP lid

Jan 29, 2019
    10,379
    8,890
    113
    Female
    Nou volgens hun is de factor 8 geen oorzaak. Moet gewoon weer zelf proberen (maar in de tussentijd ben ik wel geopereerd etc maar dat is weer een ander verhaal haha). Als ze echt een bloedstolling ziekte vinden dan geven ze wel bloedverdunners.

Share This Page