Wij krijgen een ventje!

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by Mamasu, Sep 12, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

Apr 10, 2007
    1,778
    1
    0
    Na een zoon en een dochter ben ik nu opnieuw zwanger van een jongetje! Wat vind ik het toch elke keer weer heerlijk om het van tevoren te weten. Dat maakt het voor mij zoveel echter! Ik kon echt niet wachten tot de pretecho, vandaag dus. De echoscopiste zag het al gelijk, en toen ze het uitlegde zag ik het ook, duidelijk een knulletje!

En dat terwijl mijn gevoel en dat van ongeveer iedereen in mijn omgeving een meisje zei. Plus een aantal bakerpraatjes en de chinese horoscoop die ook een meisje uitwezen (maar die laatste heeft bij ons maar 1 van de 3 keer geklopt: ik zou namelijk 3x een meisje krijgen!)

2. Loe

Loe Niet meer actief

Gefeliciteerd!

3. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

gefeliciteerd meissie

4. Ibas

Ibas Bekend lid

Mar 23, 2009
    752
    0
    0
    Zelfstandige Horeca
    Noord Holland
    Geweldig, gefeliciteerd & geniet ervan!!

5. hironobesh

hironobesh Bekend lid

Jul 14, 2006
    624
    0
    0
    Mama bij huis
    Drenthe
    Gefeliciteerd !!!

6. Gefeliciteerd

7. Linnda

Linnda Actief lid

Feb 4, 2009
    212
    0
    0
    gefeliciteerd

8. belin

belin Fanatiek lid

Jul 30, 2009
    1,477
    1
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd !

9. linda84

linda84 Fanatiek lid

Sep 3, 2006
    4,383
    36
    48
    Leuk he de pret van het van te voren weten van het geslacht. Ik verheugde me ook enorm op de pretecho. Heerlijk voorpret voordat de kleine geboren is. En lekker kunnen shoppen en dromen over een jongetje !

10. Lemi

Lemi VIP lid

Oct 5, 2008
    13,306
    0
    0
    Gefeliciteerd met je kleine mannetje!

Voor mij maakte het t ook veel "echter" toen ik wist dat het een jongetje was. Nu is het echt al ons mannetje en zie ik ook echt een persoontje voor me als ik aan m denk:)

11. suze238

suze238 Actief lid

Mar 9, 2009
    296
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    spijkenisse
    gefeliciteerd, hier ook een knul en vond het echt grappig om idd zo´n piemeltje op de echo te zien! hihi idd heel echt om het over onze zoon te hebben ipv onze baby.

12. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

Apr 10, 2007
    1,778
    1
    0
    Ja ik vind het ook veel concreter als je het geslacht weet. Ik begrijp ook gewoon niet hoe mensen het volhouden om het geslacht pas bij de geboorte te willen weten, ben veel te nieuwsgierig! Nu heb ik het tegen de kinderen ook de hele tijd over 'babybroertje' en dat snappen ze toch ook iets beter volgens mij.

Share This Page