Na een zoon en een dochter ben ik nu opnieuw zwanger van een jongetje! Wat vind ik het toch elke keer weer heerlijk om het van tevoren te weten. Dat maakt het voor mij zoveel echter! Ik kon echt niet wachten tot de pretecho, vandaag dus. De echoscopiste zag het al gelijk, en toen ze het uitlegde zag ik het ook, duidelijk een knulletje! En dat terwijl mijn gevoel en dat van ongeveer iedereen in mijn omgeving een meisje zei. Plus een aantal bakerpraatjes en de chinese horoscoop die ook een meisje uitwezen (maar die laatste heeft bij ons maar 1 van de 3 keer geklopt: ik zou namelijk 3x een meisje krijgen!)
Leuk he de pret van het van te voren weten van het geslacht. Ik verheugde me ook enorm op de pretecho. Heerlijk voorpret voordat de kleine geboren is. En lekker kunnen shoppen en dromen over een jongetje !
Gefeliciteerd met je kleine mannetje! Voor mij maakte het t ook veel "echter" toen ik wist dat het een jongetje was. Nu is het echt al ons mannetje en zie ik ook echt een persoontje voor me als ik aan m denk
gefeliciteerd, hier ook een knul en vond het echt grappig om idd zo´n piemeltje op de echo te zien! hihi idd heel echt om het over onze zoon te hebben ipv onze baby.
Ja ik vind het ook veel concreter als je het geslacht weet. Ik begrijp ook gewoon niet hoe mensen het volhouden om het geslacht pas bij de geboorte te willen weten, ben veel te nieuwsgierig! Nu heb ik het tegen de kinderen ook de hele tijd over 'babybroertje' en dat snappen ze toch ook iets beter volgens mij.