5 weken en gevoel in borsten nagenoeg weg

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by nephtys, Jan 7, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nephtys

nephtys Bekend lid

Nov 24, 2014
    959
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben op de dag af vandaag, als alles klopt, 5 weken zwanger, direct na de miskraam (4 weken en 6 dagen) een ei en meteen raak weer. Ik heb mijn borsten zeker gevoeld.. zeker met rennen en springen. Zondag wat vervelende buikpijn gehad en maandag nam het af, dinsdag wel weer iets gevoeliger, maar vandaag echt weer nada. Ben niet misselijk en voel me echt niet zwanger. Ik ga volgende week met 6 weken en 2 of 3 dagen voor een echo om te kijken of er in het vruchtzakje iets te zien is en of er een vruchtzakje zit. Haat deze onzekerheid.
    Is het normaal dat alles ineens weg is? En dat je nog niets voelt? en je niet zwanger voelt.
    Sporten doe ik nog steeds onverminderd.

Men zegt ach je kan toch zwanger worden? Als jenog een miskraam krijgt komt het wel goed. Ben ik het niet mee eens.. kan alsnog iets mis zijn toch met mij bijvoorbeeld.

En mijn vriend ruimt overigens de kattenbak niet leeg, dat doe ik met handschoenen en daarna goed mijn handen wassen.

dank voor de antwoorden

2. Monique

Monique Verloskundige

May 6, 2014
    1,572
    0
    0
    Goedenavond,

ik kan me goed voorstellen dat dit je onzeker maakt. Toch hoeft het niet te zeggen dat het niet goed is met de zwangerschap. Klachten kunnen ook wisselen. Soms kan je last hebben van je borsten en dan een aantal dagen weer wat minder. Dit komt vaak door de hormoonschommelingen in je lichaam. Fijn dat je volgende week al een echo hebt, maar ook spannend! Ik hoop voor je dat deze zwangerschap goed mag gaan. Succes!

Groetjes Monique

3. nephtys

nephtys Bekend lid

Nov 24, 2014
    959
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanaf wanneer word je misselijk als je dat al wordt?
    En zelf de katten bak schoonmaken met handschoenen kan dat kwaad?

4. Monique

Monique Verloskundige

May 6, 2014
    1,572
    0
    0
    Het is niet duidelijk te zeggen wanneer je misselijk wordt. Sommige vrouwen gelijk en andere pas bij 8 of 9 weken. Sommige vrouwen worden helemaal niet misselijk. De kattenbak verschonen kan met handschoenen en daarna goed je handen wassen.

Groetjes Monique

Share This Page