hoi, Ik heb vaak tussentijdse bloedingen. deze cyclus die nu 36 dagen telt heb ik van dag 20 tot 23 beetje rood bloed verloren en krampen gehad. en van dag 30 tot32 bruin verlies gehad zonder krampen. dit gebeurt heel vaak en mijn gyn zegt dat dit zeer slecht is...nu heb ik dus niet gevraagd waarom het slecht is...weet u hier antwoord op?en waarom zou ik dit kunnen hebben?(heb wel pcos) alvast bedankt!
Hoi hoi, Om een goed antwoord te kunnen krijgenn op je vraag is het toch het beste om het je gyn te vragen maar ik denk dat hij doelt op: Om zwanger te kunnen worden moet het bevruchte eitje kunnen innestelen in je baarmoeder slijmvlies maar als dit niet goed opbouwt en af en toe tussentijds opbouwt (bloedverlies) is dat niet zo gunstig....... Imke
Hier vreesde ik al voor....ik heb 1 maal eens een posi zwangerschapstest gehad en die werd dezelfde dag vager en vager tot de dag erna niets meer.misschien een misgelopen innesteling.en dit kan dus te wijten zijn aan mijn baarmoederslijmvlies. is hier iets aan te doen?pilletjes of anders leven?ik eet gezonder,rook niet meer en ben net 10kilo afgevallen...helpt dit of is het best iets anders te doen? alvast bedankt voor je antwoord echt waar het geeft me beter inzicht(en er is idd eens gezegd geweest dat mijn slijm te dik was???) xxxxxxx