Eisprong eerder Ongesteldheid ook?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door alysha, 14 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. alysha

alysha Lid

21 jun 2010
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Weet iemand als je eisprong 5 dagen eerder is geweest of je dan ook 5 dagen eerder ongesteld wordt.

2. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Hey meis

Dat hangt een beetje af van hoe je cyclus is.. Ben je regelmatig ongi en al een tijdje gestopt met anti-conceptie?
    Bij mij werkt het idd wel zo. Ik heb doorgaans een cyclus van 28 dagen en mijn LF is 14 a 15 dagen.
    Vorige maand kreeg ik mijn eisprong niet op dag 14 maar op dag 18 en dus werd ik 14 dagen daarna ongesteld..
    Deze maand heb ik een vroeg eisprong dus word ik ook iets eerder ongesteld (en hopelijk niet natuurlijk ;) )

Heb je voor jezelf een beetje zicht in je cyclus? Dan zou je dat wat houvast kunnen geven..

3. alysha

alysha Lid

21 jun 2010
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey,

Mijn cyclus is normaal altijd 28 dagen met eisprong op dag 14.
    Ben nu al 2 jaar gestopt met de pil en loop ook sinds een jaar in het ziekenhuis.
    We zouden eigenlijk deze keer beginnen aan de derde poging IUI alleen was mijn eisprong al geweest op dag 9 of 10. :(
    Kan zei de arts, alleen was ik vergeten te vragen of de ongesteldheid dan ook eerder kom.
    Als dat namelijk zo is ben ik 1 dag overtijd. ;)
    Maar heb in die 2 jaar behoorlijk wat testvrees opgebouwd dus dacht wacht nog maar even tot en met vrijdag. Dat zou mijn 28e dag zijn.

Voor jou ook spannend als ik je onderschrift zo lees. Ik duim voor je.

4. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Goedemorgen,

Jeetje meis, wat wordt jullie geduld op de proef gesteld. Als ik dus goed begrijp is vrijdag je nod bij een eisprong op dag 14?
    Ik hoop echt van harte dat het je vrijdag staat te stuiteren met een positieve test in je handen :D
    Dat zou fantastisch zijn!
    Denk je dat je de laatste 2 dagen gaat doorkomen met wachten?

Ik heb denk ik vandaag of morgen mijn eisprong en dan begint het wachten weer. Ik ben niet zo goed in die laatste 2 weken. Maar goed, wij zijn pas net (weer) begonnen dus ik verwacht er nog niet te veel van.

5. Pietske

Pietske Lid

27 apr 2009
    52
    0
    0
    Groningen
    Je menstruatie komt altijd 14 dagen na eisprong. Dus ja, als jij eerder je eisprong hebt gehad word je ook eerder ongesteld...
    Maar dat is dus nu een beetje de vraag of je dat ook wordt:)?
    Wij zijn inmiddels al 3 jaar bezig en ik begrijp je angst om te testen volkomen! Gewoon nog ff wachten tot jij denkt dat je eraan toe bent. Je lichaam kan rare fratsen met je uithalen, maar ik hoop dat het voor jullie raak is!

6. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Je menstruatie komt niet altijd precies twee weken na je eisprong. Misschien bij sommigen wel. Maar de luteale fase (periode eisprong tot ongi) kan 10-18 dagen zijn. Het kan per persoon verschillen, maar zelfs ook per cyclus. Dit is dus zeker niet standaard 14 dagen bij iedereen.;)

Over het algemeen is het wel zo dat als je eisprong eerder is, je menstruatie ook eerder komt en je dus een kortere cyclus hebt.

7. veronika

veronika Lid

26 jun 2011
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    en????ben je zwanger?

Deel Deze Pagina