Bloeding na eisprong, menstruatie?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Babsies, 25 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babsies

Babsies Bekend lid

16 mrt 2010
    817
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

ik ben net gestopt met de pil en heb dus nog geen idee hoe een 'normale' cyclus voelt. Omdat ik té nieuwschierig ben :)D) heb ik ovu-testjes gebruikt en prompt had ik een posi test op dag 14. Dat was vrijdag, en gisteren kreeg ik ineens een scheut bruin-rood bloedverlies. M'n baarmoeder voelde ook wat kramperig aan.
    Ik heb geen idee wat dit nou was, vandaag heb ik even gekeken en gevoeld maar geen bloedverlies meer. Is het misschien dat m'n lijf in de war is en een menstruatie op gang helpt, of komt het vaker voor of...??
    Iemand een idee?
    Tnx alvast!

Groetjes van een onzekere babsies ;)

2. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    Hallo!

Kan zijn dat je lichaam nog ff op gang moet komen, maar vaak hoor je over een innestelingsbloeding, maar of dat na een paar dagen al kan weet ik niet, hoop het natuurlijk wel voor je, maar zou nog even wachten, als je afgelopen vrijdag een positieve test heb gehad moet je (meestal) 14 dagen er bij op tellen totdat je kan testen..

Succes!!

Groetjes, jipje

3. Babsies

Babsies Bekend lid

16 mrt 2010
    817
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bedankt jipje, dat zou idd zomaar kunnen maar verwacht het eerlijk gezegd niet! De krampen hielden aan t/m maandag maar zonder bloedverlies..

Verder niemand die dit eerder meegemaakt heeft?

4. Momisake

Momisake Fanatiek lid

27 jul 2010
    1.641
    173
    63
    Vrouw
    Kan ook een ovulatiebloeding zijn geweest, heb dat zelf volgens mij ook gehad.

5. Babsies

Babsies Bekend lid

16 mrt 2010
    817
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ok dankjewel voor het reageren!
    En hoe zit het dan met mn positieve ovu-test? Want vrijdag was die posi en zondag de bloeding..

6. Sanni

Sanni Actief lid

1 mrt 2011
    177
    0
    0
    Utrecht
    Ik heb precies hetzelfde had zaterdag en zondag positieve ovutest en maandagmiddag en vandaag wat rose/rood bloedverlies en steken in me onderbuik. Ik begreep dat dit een ovulatiebloeding kan zijn. Dus ben benieuwd...

7. Babsies

Babsies Bekend lid

16 mrt 2010
    817
    0
    16
    NULL
    NULL
    Spannend! Ik hou je in de gaten ;)

8. Sanni

Sanni Actief lid

1 mrt 2011
    177
    0
    0
    Utrecht
    Heb jij verder nog bloedverlies gehad of is het bij 1 dag gebleven??

9. Babsies

Babsies Bekend lid

16 mrt 2010
    817
    0
    16
    NULL
    NULL
    is bij een dag gebleven. Dag ervoor en dag erna wel wat bruinverlies. Jij?

10. Fabace

Fabace Bekend lid

18 jan 2011
    675
    0
    16
    Hallo,

Hier iets gelijkaardigs aan de hand. Woensdag enorme steken in onderkant van mijn zij toen ik ging slapen, dacht dat dit wel eens mijn eisprong kon zijn. Vrijdag een heel klein beetje bloedverlies was enkel bij het afvegen. Heb nu nog steeds licht bloedverlies, het is wel al wat meer dan de vrijdag maar nog steeds niet zoals ms. Gisteren zelfs 1 maal een bloedpropje. Ben wel al gestopt van november met de pil dus hoopte al wat ontpilt te zijn. Maar op het moment weet ik niet meer wat hiervan de rede zou kunnen zijn. Voel ook niets anders, geen buikkrampen of steken. Zeer vreemd allemaal.

11. Sanni

Sanni Actief lid

1 mrt 2011
    177
    0
    0
    Utrecht
    Bij mij nog steeds een beetje, maar het is niet veel ook net als Claudia1984 een bloedpropje gehad. Ik ga toch vanmiddag eens de HA bellen kijken wat die zegt... En als het een ovulatiebloeding is hoelang dat kan duren...

Hou jullie op de hoogte!

Liefs

12. Sanni

Sanni Actief lid

1 mrt 2011
    177
    0
    0
    Utrecht
    Nou daar wordt ik ook weinig wijzer van... Moet van de HA nog een weekje afwachten als ik dan nog bloed verlies moet ik langskomen... Wachten we maar gewoon weer geduldig af... ;) Ze dacht trouwens wel aan een ovulatiebloeding..

13. Fabace

Fabace Bekend lid

18 jan 2011
    675
    0
    16
    Hier lijkt het een beetje te minderen. Hoop in ieder geval niet dat het nog lang gaat duren want als ik dan gewoon mijn ms nog bij ga krijgen :(, dan ben ik straks meer dan 2 weken (een soort van) ongesteld.

14. mek11

mek11 Fanatiek lid

19 mrt 2011
    1.143
    0
    0
    Groningen
    Ben vanmorgen bij ha geweest en die zei dat het bloed van eisprong zelden naar buiten komt. Dat blijft zeg maar in je buik. Ik heb het zelf nl op dag 17 gehad maar de dokter denk toch aan een innestelling al is dat wel erg vroeg geweest.

Liefs

15. Sanni

Sanni Actief lid

1 mrt 2011
    177
    0
    0
    Utrecht
    Mek gefeliciteerd met je zwangerschap!

Wat ik alleen niet snap is dat ik zaterdag een positieve ovu-test had en maandagmiddag al roze afscheiding, dat is toch veels te snel voor innestelling?

16. Fabace

Fabace Bekend lid

18 jan 2011
    675
    0
    16
    Ja da dacht ik ook al dat het te snel was voor innesteling, dacht gisteren dat stilaan aan het minderen was maar vanochtend was het toch nog zoals de dag ervoor. Moet wel zeggen s'nacht heb ik dus niets van bloed verlies. Weet niet hoe het bij jullie is?

17. Babsies

Babsies Bekend lid

16 mrt 2010
    817
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mek gefeliciteerd met je zwangerschap!
    Ik ben nu helemaal in de war van alle verschillende berichten dus denk dat ik het gewoon maar afwacht. Hier geen bloedverlies meer dus ik gooi er over twee weken een testje tegenaan en dan zien we wel weer verder.

18. Sanni

Sanni Actief lid

1 mrt 2011
    177
    0
    0
    Utrecht
    Ik heb ook nog steeds heel licht bloedverlies maar heb er niets voor nodig ofzo. Ik begreep dat een ovulatiebloeding bij elke vrouw anders is sommige maar 1 dag en andere een week. Dus denk dat we idd moeten afwachten...

Ben wel benieuwd naar jullie testjes dus laat het even weten!!

19. Fabace

Fabace Bekend lid

18 jan 2011
    675
    0
    16
    Ik had gedacht maandag te testen, dus 1 dag na dat ik normaal ongesteld moest worden maar weet nu niet mocht ik nog steeds wat bloed verliezen of dat dan wel zin heeft. Hoewel het heel licht is en vooral bij het afvegen maar dat kan de test toch ook beinvloeden denk ik dan. Dus zal wat afwachten worden tot maandag hoe het dan zit en dan eventueel een testje te doen.

Deel Deze Pagina