hoi, ik had afgelopen donderdag volgens mij mijn eisprong. ik voelde een heftige stekende pijn re onderin mijn buik iets boven mijn schaambeen. ik stond op en moest direct weer gaan zitten leek een soort verkramping. daarna stond ik direct weer op zonder problemen. later volgde dit zich nog 1 of 2 keer heel de avond last gehad van een zeurend ongi achtig gevoel vooral aan die kant. de andere ochtend veegde ik oudbloed. smiddags was dit vers. alleen met vegen was het en savonds was het weer naar oud aan het gaan. gisteren nog een klein beetje en savond niks meer. is dit een spoting? was die pijn idd de eisprong? kan dit kwaad verder? mijn cyclussen zijn deze poging een beetje vaag allemaal. heb een cyclus gehad van 21 dagen in ronde 3 en in ronde 6 had ik er een van rond de 42/43 dagen. bij mijn 2 jongens had ik mooie cyclussen van 28/29 dagen.
Hoi Tweety, altijd lastig om te bepalen wanneer de eisprong is bij een soms erg onregelmatige cyclus. Je zou ovulatietesten kunnen doen voor een indicatie. Het zou kunnen dat het inderdaad je eisprong was hoor, zo klinken de dingen die je beschrijft in ieder geval wel. Dus hopelijk hebben jullie in ieder geval om de dag geklust afgelopen dagen en dan weer duimen op elkaar! Groeten Brigitte
oke maar die bloeding hoef ik me dus geen zorgen om te maken?? dat ik nu wel doe eigenlijk een beetje.