bloeding na gemeenschap na bevalling 4 mdn geledenHELP

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Claudia1977, 13 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Claudia1977

4 aug 2009
    56
    0
    0
    PA
    near Rotterdam
    Beste verloskundige,

4 maanden geleden ben ik bevallen van een zoon. Het was een goede en snelle bevalling en er moest een pomp aan te pas komen omdat het hoofdje gedraaid lag wat niet handmatig lukte om te draaien.

Alleen is er na elke gemeenschap sprake van behoorlijk wat bloedverlies. Eerst dacht ik dat het van de wond afkomstig was (was ook pijnlijk de 1e keer weer) en hebben lekker op ons gemak een maand rust genomen. Na die maand weer geprobeerd, zelfde verhaal. Nu echter dus WEER bloedverlies terwijl het al 4 maanden geleden is! Het bloedverlies stop na een uurtje ongeveer, maar het is best veel (lijkt).

Het vreemde is dat er ook hele kleine stolsels bij zitten, ik heb het dan over 2 of 3 stuks en dat vind ik beetje vreemd.

Ik voel me goed, heb geen koorst maar begin nu toch beetje te twijfelen of er niet iets is blijven hangen, kan dat????

Mijn man is zo angstig hierdoor dat hij nu gewoonweg weigerd gemeenschap te hebben.

Ik heb nog geen menstruatie gehad. Maar daar maak ik me geen zorgen over omdat ik borstvoeding heb gegeven tot ergens in januari.

Wat zou het kunnen betekenen, toch de wond of kan het iets anders zijn want dan neem ik uiteraard contact op met mijn vk en vraag om een inwendig onderzoek denk ik dan maar...

Grt,
    Claudia

Deel Deze Pagina