bloeding na gemeenschap ... wel of niet zwanger

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door blien, 17 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blien

    blien Lid

    15 sep 2013
    53
    0
    0
    Hallo leden,

    Ik weet me even geen raad, mijn man en ik proberen al bijna een jaar zwanger te worden, maar het lukt nog niet echt. Maar sinds mijn laatste menstruatie (23 tot 28 aug) had ik 2 keer licht bloed verlies gehad na gemeenschap (geen rare dingen gedaan ;) )... de eerste keer géén week na mijn menstruatie en ze speken wel eens over 'oud bloed' maar dit was helder en roze en hield 2 dagen aan. Volgens mijn cyclus is mijn eisprong op 8 sept,9 en 11 sept hebben wij weer gemeenschap gehad, nu begon ik weer licht de bloeden op 13 sept en hield lichtjes aan tot de 16e. Voor de zekerheid deed ik een tampon in, en zag dat het bloed echt rood/ roze was.

    .De 22e moet ik weer ongesteld worden, maar ik weet gewoon niet meer wat ik moet.
    Heeft iemand dit ook wel eens gehad?

    Lieve groetjes.
     
  2. Pearll

    Pearll Fanatiek lid

    1 nov 2012
    1.302
    1
    0
    noord-holland
    Ik heb dit afgelopen maand gehad en dacht ook dat ik zwanger was, had dit nog nooit meegemaakt en voelde mij anders maar helaas niet zwanger, bij mij was er wel ook sprake van bruinverlies erna tot mijn menstruatie.
     
  3. Nahlatje

    Nahlatje Bekend lid

    12 jun 2013
    866
    419
    63
    Vrouw
    Leerkracht
    België
    Ik heb dit wel regelmatig na het klussen.. Meestal vlak na mn ongi en vlak ervoor
     
  4. hippydepippy

    hippydepippy Fanatiek lid

    23 apr 2013
    2.331
    2
    38
    Achterhoek
    Ik heb dit ook soms na het klussen. Volgens mij ligt je baarmoedermond in bepaalde delen van de cyclus lager en als die dan geraakt wordt kun je daardoor gaan bloeden.
    Niks om je zorgen om te maken en je kunt evengoed nog gewoon zwanger raken hoor!
     
  5. blien

    blien Lid

    15 sep 2013
    53
    0
    0
    'Gelukkig' ben ik niet de enige. Heb sinds gister ook bruinverlies ... bedankt voor jullie reacties
     
  6. miepens

    miepens Fanatiek lid

    24 nov 2009
    1.160
    2
    0
    onderzoeker
    Limburg
    In januari heb ik dit ook gehad. Ik ben toen naar de huisarts gegaan om te laten kijken. Het bleek dat ik een adertje in mijn baarmoedermond had dat erg snel springt en bloedde. Je moest het zien als een bloedneus, maar dan aan de baarmoedermond. Ik ben toen doorverwezen naar het ziekenhuis zodat ze het konden dichtbranden. Gelukkig was dat niet nodig. Ook hebben ze voor de zekerheid een uitstreikje gemaakt en gelukkig was dat ook goed.
     

Deel Deze Pagina