Goedenavond allemaal, We zitten in de eerste ronde. Heb 26.08.2013 mijn mirena spiraal laten verwijderen. De dag erna was ik al meteen ongi. Dit heeft wel maar 1,5 dag geduurd. We zijn meteen begonnen met klussen. Nu voel ik me sinds een paar dagen ontzettend moe, heb ik gevoelige borsten en sinds vandaag moet ik ontzettend veel plassen. Ik kan me zelf natuurlijk zo gek maken dat ik die dingen allemaal ga voelen, maar zou ik misschien al zwanger zijn? Of voel ik het dan allemaal veel te vroeg? Bij mijn vorige zwangerschap kwam ik er pas na 9 weken achter. Dat is natuurlijk weer erg laat haha. Hopelijk kunnen jullie me helpen? Ik word namelijk gek van mezelf haha en weet niet meer wat ik moet denken
Dan is dit dag 23 van je cyclus? Het zou zomaar kunnen! Had je voorheen een normale cyclus? Dan kun je binnenkort al een testje wagen!
Dan ben je nu ruim 3 weken verder.. Kan een innesteling zijn? Testen is voor de meeste onder ons wel erg vroeg... Als je kan wachten tot dinsdag, anders op zn vroegst het weekend. Je testte de 1e keer pas met 9 weken of werd het toen pas duidelijk? Dan kan het ook later zijn dat je positief test.. Succes met wachten...