Bloeding na inwendige echo

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Rietje85, Jul 15, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Rietje85

Rietje85 Lid

Apr 16, 2014
    22
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi, ik heb gister een inwendige 7 weken echo gehad, die er erg goed uit zag. Een mooi vruchtje met kloppend hartje!
    Nu had ik gisteravond alleen ineens best wel bloedingen :( ik maak me enorm zorgen! Heeft iemand hier ervaring mee?
    Het is gelukkig niet erger geworden, eerder minder, maar toch....

2. Dreamer

Dreamer VIP lid

Mar 17, 2011
    6,158
    33
    48
    Heb er geen ervaring mee maar weet wel dat het redelijk normaal is om wat bloedverlies te hebben na een inwendige echo. Heeft je verloskundige hier niets over vermeldt? Waarschijnlijk gewoon een bloedvaatje oid wat gesprongen is ;)

3. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

Had ik ook met 11 weken en een beetje.
    Echo deed ook pijn maar dit komt omdat er makkelijk een adertje kan knappen als ze met zo'n ding in je poes zitten te draaien ;)
    Bij mij stopte het na een dag weer.

4. Rietje85

Rietje85 Lid

Apr 16, 2014
    22
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gelukkig hoor je t vaker, maar een heel maandverbandje vol en ook last van een onwijs opgezette buik?
    En ik heb t nu al sinds gisteravond 18 uur....

5. Tonks

Tonks Bekend lid

Jul 5, 2014
    519
    53
    28
    Misschien anders toch even bellen, en zeggen dat je je een beetje zorgen maakt.

6. Bollen

Bollen Fanatiek lid

Jul 22, 2013
    1,422
    7
    38
    NULL
    NULL
    Beter bel je even voor je eigen gevoel. Gewoon aangeven dat het je niet lekker zit. Ik had het niet na mn inwendige echo maar het is niets vreemds dat je wat verliest!

7. lil

lil Bekend lid

Apr 3, 2014
    766
    0
    0
    Arnhem
    gebeurt wel eens vaker, ik verloor ook ene stolseltje. verder is tot nu toe alles oki ;) maar bel gerust mocht je t niet vertrouwen

8. Maagd

Maagd Fanatiek lid

Jan 8, 2014
    3,683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Ik heb het niet gehad bij een inwendige echo maar het kan wel hoor. De bloedvaten liggen veel dichter aan de oppervlakte en als ze dan iets ruig bezig zijn geweest kan er 1 van knappen.
    Ik zou gewoon de VK even bellen, daar zijn ze voor. Zorgen maken is nooit goed en dat wil de VK ook niet.

Share This Page