Ik heb nu na een aantal positieve testen het gevoel zwanger te zijn . Ik heb wel al 2 dagen last van afwisselende buikkrampen en pijn in de onderrug, is dit allemaal normaal?
Hallo Wolfje, ik had dat ook hoor had gevoel dat elk moment ongesteld kon worden daarom wilde ik eerst geen test doen omdat ik zat te wachten totdat ik ongesteld werd. Bleek toch zwanger en heb af en toe nog wel eens van die krampen maar word wel minder. Ben nu 8 weken en heb vandaag goede echo gehad. Probeer er vertrouwen in te hebben.
Ik heb precies hetzelfde, nu vijf weken zwanger en ook af en toe nog zo'n zeurderig ongesteldheidsgevoel. Hoort er allemaal bij en is echt normaal!
Aahh spannende dagen die komen eraan ) ben nu al zo zenuwachtig. Volgens de zwanger app ben ik nu 4 weken 4 dagen
Ik had dat ook. Was zo bang om ongesteld te worden. Na 7 weken trok het gelukkig weg en maakte plaats voor andere kwaaltjes.
Ik heb dat al vanaf het allereerste begin. Ook inderdaad het gevoel dat ik elk moment ongesteld kan worden. Maar inmiddels de 14 weken voorbij, dus ik geloof dat het kindje gewoon blijft zitten. Volgens mijn vk hoef je je geen zorgen te maken zolang je geen bloedverlies hebt.
Jep volgens mij heel normaal. Ik had kramp en dacht echt ongi te worden. Toen dat niet kwam toch maar een test gedaan en baby-twee is bijna een feit
Ja hoor hier ook in het begin soms ook echt pijnlijke krampen. Nu zijn ze zo goed als voorbij maar schijnt heel normaal te zijn.
Ik had krampen tot 6e week. Alsof je ongi doorkwam, heel eng haha. Nu gelukkig minder. Voel het soms om de 2/3 dagen. Maar veeel minder en korter.
Om zeker te zijn heb ik net weer eens een test gedaan en ja hoor die was zelfs veel duidelijker dan de andere ))
Ik ben nu ruim 10 weken zwanger en ik heb vanaf het begin heftige buikpijn en krampen. Kindje doet het prima! Volgens mijn gynaecoloog heeft het te maken met de groei van je baarmoeder, eigenlijk is de pijn dus een gunstig teken
Ik had op zondag zo'n flinke krampen dat ik mijn vriend appte 'Nou die test die hoef ik niet te halen hoor! Ik wordt zo gewoon ongesteld! '. Teleurgesteld was ik, maar ik wist het zeker!! De volgende dag deed ik het toch maar wel voor de zekerheid, omdat ik al wel een poosje aan het wachten was en mijn vriend wilde echt dat ik het toch ff deed. En ja hoor,,, een knaltest . Die krampen zijn dus echt normaal, zoals iedereen al zei, en kunnen een poosje aanhouden!
Hier ook hetzelfde! en wat Miranti vertelt. Ik heb niet eens getest op of voor nod want de krampen waren precies als de menstruatiekrampen dus ik ging daar vanuit. Na een paar dagen overtijd toch maar even een test gedaan en ja hoor! Je kunt het verschillend gaan voelen, soms iets lichter en soms weer wat zwaarder, dan weer helemaal niets. Vond het soms wel wat spannend, maar heb ze af en toe nog steeds.
Haha gelukkig dat t normaal is. Paar dagen trg was t heel de avond lang, nu komt het af en toe, dan heb ik opeens erge kramp en is t weer binnen paar minuten weg