Wie heeft er utrogestan over ter overname of te leen?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by boannan, Dec 12, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. boannan

boannan Bekend lid

Apr 2, 2013
    911
    11
    18
    Haarlem
    Beetje stom omdat nu te bedenken maar vandaag is dag 10 vanaf de terugplaatsing en ik heb vanmorgen positief getest na bijna 2 jaar! Heel blij maar ook heel spannend! Vandaag ook de laatste dag utrogestan maar ik lees overal dat mensen langer gebruikten om te voorkomen dat het alsnog misgaat.

Bij MCK Leiderdorp is het standaard vanaf de terugplaatsing en dan 10 dagen dus vanavond om 23u gaan de laatste bolletjes erin en nu heb ik spijt dat ik niet eerder online besteld heb. Want ik lees ook overal 'baat het niet dan schaadt het niet'.

Heb al zitten googelen of er iets morgen open is die ze verkoopt zonder recept. MCK gaat dat niet geven namelijk.

Dus heeft iemand toevallig over die ik kan overnemen? Of desnoods lenen? Of iemand die weet waar ik ze morgen kan krijgen in NL? Wij wonen in Haarlem.

2. ShallY

ShallY Fanatiek lid

Sep 14, 2013
    3,870
    736
    113
    Wauw wat fijn, gefeliciteerd. Ik kan je verder niet helpen met de utro, heb het zelf ook nodig.

3. Hondagirl25

Hondagirl25 Fanatiek lid

Jul 23, 2014
    3,018
    64
    48
    Female
    Hilversum
    Waarom vraag je het niet je arts... denk dat je dit niet zo maar van iemand krijgen/lenen...

4. boannan

boannan Bekend lid

Apr 2, 2013
    911
    11
    18
    Haarlem
    Het wordt weleens aangeboden hoor. Arts vindt het niet nodig. Maar de meningen zijn erover verdeeld in NL. Sommige klinieken doen tot de eerste echo, sommige zelfs tot 13 weken en die van mij dus maar tot 10 dagen na terugplaatsing.

Ik wil er uiteraard voor betalen. En ik hoop dus op iemand die het nog heeft liggen en waar ik het morgen kan ophalen. Als ik tijd had zou ik het gewoon online bestellen.

5. Ik had nog niet gereageerd op je PBtje, maar je mag het van mij hebben hoor ;)

6. Lizinlondon

Lizinlondon Fanatiek lid

Apr 24, 2014
    1,079
    2
    36
    Female
    Rotterdam
    Weet niet waar je woont maar ik woon in Rotterdam en je mag het zo overnemen....Ik heb het (nog) niet nodig

7. Mya

Mya Fanatiek lid

Apr 12, 2012
    2,728
    2,229
    113
    Hallo, ik heb er nog genoeg. En inmiddels 21 weken zwanger ;). Alvast gefeliciteerd met de positieve test. Ik woon nog geen half uur van je vandaan. Als je t wil hebben, dan hoor ik t wel.

8. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

Apr 29, 2011
    3,304
    0
    36
    Zuid Holland
    Dus eigenlijk heet je Lizinrotterdam :p

@Boannan: Ik heb helaas mijn reservevoorraad pas geleden naar een ZP-dame opgestuurd anders had je het zo mogen hebben.
    Ik kreeg het gewoon van de huisarts overigens, dus het loont de moeite om dat maandag te proberen! Nee heb je, ja kun je krijgen

Succes!

9. Lizinlondon

Lizinlondon Fanatiek lid

Apr 24, 2014
    1,079
    2
    36
    Female
    Rotterdam
    Ja klopt hahaha is mijn oude (heeeleee oude Hyves gebruikersnaam:( toen woonde ik nog wel in London is gewoon een beetje blijven hangen) Plus Lizinrotterdam is helemaal zo en publiek:$

Share This Page