bloeding na ovulatie

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door natasha28, 26 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. natasha28

natasha28 Lid

26 mrt 2008
    92
    0
    0
    Hoi,

Kan je na je ovulatie ook bloedverlies hebben? Mijn eisprong was dinsdag.En zaterdag kreeg ik last van bloedverlies en nu nog steeds. Wel heel weinig, maar toch...

2. Juweeltje

Juweeltje Bekend lid

27 nov 2007
    541
    0
    0
    Kan innestelingsbloed zijn.. Maar of dat zolang aan houd geen idee.. Ik heb het zelf niet gehad..

3. sandy25

sandy25 Actief lid

30 jan 2008
    330
    0
    0
    Hi,

Toen ik zwanger was van mn eerste (2005), had ik met 9 weken een behoorlijke innestelingsbloeding.

Ik kwam thuis van werken en zette een bakkie thee, opeens moest ik niezen en toen voelde het net of er een lading ongi naar beneden kwam. Ik durfde niet te kijken want dacht gelijk het ergste. Toch maar gekeken en ja hoor bloed. Gelijk de arts gebeld maar het was precies de vrijdag van het paasweekend dus eigen dokter was niet aanwezig. Mn man adviseerde mij om te plassen in een emmertje voor het geval het een miskraam zou zijn. Zo gezegd zo gedaan. Toen schrok ik me helemaal rot, hele bonken zaten er tussen mn urine. In het ziekenhuis vertelden ze me dat t waarschijnlijk een miskraam was. Via mn eigen dokter toch maar een echo laten maken en ja hoor ze zat er nog met een kloppend hartje. Later bleek dat dit een innestelingsbloeding is geweest. Niemand kan mij dus meer wijs maken dat een innestelingsbloeding maar een druppeltje bloed is en maar heel even duurt.

Maar het zou kunnen. Het enige wat je kan doen is toch wachten

groetjes
    sandy

4. natasha28

natasha28 Lid

26 mrt 2008
    92
    0
    0
    ik ben toch ongesteld geworden :(

5. prinses

prinses VIP lid