Bloeding na sex kort na einde menstr.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mama079, 30 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama079

mama079 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.065
    30
    48
    Ik heb de laatste 2 ongi's iets raars. Het begon met de ongi na de laatste pil: Ik ben normaal 4 a 5 dagen ongesteld. Nu was ik ongeveer net zo lang ongesteld. De dag nadat mijn ongi over was sex gehad en de volgende dag verloor ik ineens weer beetjes bloed. Dit heeft 2 dagen geduurd. Dit was met de vorige ongi precies hetzelfde. Stel dat het van mijn baarmoedermond komt omdat dat tijdens de sex geraakt is, dan had ik dat toch ook moeten voelen? Ik heb nl. niets gevoeld. Wat zou het anders kunnen zijn en zou dit ook invloed kunnen hebben op je vruchtbaarheid (wanneer en of je een ei hebt) Heeft de duur van je ongi uberhaupt invloed op wanneer je ei is?

Sowieso is mijn menstruatie anders sinds ik bevallen ben. Ben aan precies dezelfde pil, maar voor de zw schap werd ik altijd op dezelfde dag ongesteld en nu varieerde dat wel, tot soms wel 2 dagen verschil! Ben ook minder erg ongesteld, maar wel langer. Soms ben ik wel eens bang dat ze met het verwijderen van de placenta wat beschadigd hebben.

2. Karibu

Karibu Niet meer actief

Hallo mama079,

Wat jij vertelt heb ik ook gehad toen ik nog aan de pil was (heb daarna Mirena gehad en vloeide toen niet tijdens mijn menstruatie). Als ik dacht dat mijn ongie over was en we hadden 1 of 2 dagen erna sex dan begon ik ook weer even te vloeien. Lijkt mij niets om je zorgen over te maken.

Liefs,
    Karibu

3. mama079

mama079 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.065
    30
    48
    Ik zit nu op dag 20 van mijn cyclus en had vanmiddag bij het afvegen wat bruinverlies. Dan kan toch nog geen ongi zijn wat er aankomt. Mijn gevoel zegt sterk dat het niet raak is deze maand omdat we niet super veel geklust hebben en ik vermoed ook net niet op het juiste moment, maar zou het ook een innestelingsbloeding kunnen zijn, of is dat helderrood? Wat zou het anders kunnen zijn?

4. mama079

mama079 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.065
    30
    48
    |Niemand?

5. Karibu

Karibu Niet meer actief

Sorry, ik zou het niet weten.

6. ssgerundt

ssgerundt Bekend lid

10 jul 2006
    970
    0
    0
    Verplegster
    Ik zit ook met zoiets...
    17 mei was de eerste dag van mijn menstruatie,
    zondag sex gehad en gelijk daarna begon het bloeden tot
    vandaag en het is best veel bloed wat ik verlies.
    Is DAT wel normaal?
    Ik moet a.s. maandag eigenlijk ongesteld worden, maar hoe moet dat nu???

7. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

@ssgerundt: ben je al lang gestopt met de pil? Of was die laatste menstruatie nog een pilbloeding?

Want dan zou die bloeding die je net hebt gehad, heel goed je eerste echte menstruatie na pilbloeding kunnen zijn. Je cyclus hoeft na pilstop namelijk niet direct keurig 28 dagen te zijn.

En anders weet ik het ook niet. Sommige mensen hebben soms helaas een korte cyclus er tussen zitten. Ik denk namelijk dat die bloeding toch echt een menstruatie was....

8. ssgerundt

ssgerundt Bekend lid

10 jul 2006
    970
    0
    0
    Verplegster
    Ik weet het ook niet, bij mijn eerste zwangerschap was het heel anders.

Ik ben nu op 14 mei gestopt met de pil, had op 17 mei een bloeding van 3-4 dagen en nu weer.
    Zou dit dan mijn echte eerste menstruatie zijn?
    Dacht dat de laatste al eentje was.

Deel Deze Pagina