Hoi meiden, Een vraag voor de meiden met een mirena spiraaltje. Ik heb hem nu 14 maanden. De eerste maanden had ik nergens last van en ben gewoon mijn regelmatige cyclus blijven houden. Nu heb ik in de afgelopen 9 maanden 5 keer een vaginale schimmelinfectie gehad in de periode dat ik tegen mijn menstruatie aanzit. Met de pil heb ik daar eigenlijk nooit last van gehad. Hebben meer meiden dit gehad of is er herkenning van andere op dit gebied? Ik heb sterk de neiging om te denken dat het van het spiraaltje komt. Alvast bedankt.
Als het een onbeschofte of een te privé vraag is of het hier niet thuis hoort laat het me aub weten dan vraag ik of beheer het bericht verwijderd maar ik heb niet echt iemand in de buurt wonen aan wie ik het kan vragen. Vandaar
toen ik de mirena had had ik ook vaak een schimmel ervoor nog nooit gehad zo vrrselijk heb m nj opnieuw laten zetten na de bevalling van me 4e en ik bloed nu al 10 dagen had het kunnen weten vorige x was dat 6 maanden al met al ben ik er niet super tevreden over maar de pil vergeet ik zo vaak
mama201 dank je wel voor je berichtje. Hier ook met de pil. Mijn eerste zwangerschap was door de pil heen en daarna merkte ik al dat de pil slikken wat lastiger ging. na de tweede zwangerschap ( gepland) merkte ik dat ik er nog meer moeite mee had vandaar dat ik voor de spiraal gekozen heb maar ik moet nu weer ongi worden en ik voel hem gewoon weer opkomen. Zo enorm vervelend.
sorry voor mijn typfouten ik zit op een telefoon ja ik had mini pil en gaf bv toen stopte ik net met de bv meteen zwanger van de 2e en erna weer mini pil en toen paar x vergeten kwam de 3E en erna mirena genomen die heeft 4 jaar gezeten maar het eerstr half jaar neiging gehad erut tr halen door bloeden wat niet stopte vervolgens na 6 maanden geen menstruatie meer pas na 1.5 jaar weer zo nu en dan heb nu ook veel buikpijn ervan mirena heeft veel vage klachten en ja die schimmrl had kk ook vaak heel erg vervelend hoor denk dat ke dat blijft houden zat ook denke aan prikpil als dit niet werkt me jongste is 6 maanden maar had icm bv nog geen menstruatie gehad op 1x na ennu wl bijns 2 weken blweeh
Jeetje heftig hoor en nee schiet niet op zo qua pil nee haha. En ik heb vanaf het zetten een mooie regelmatige cyclus gehad dus dat is het voor mij niet. Alleen die schimmelinfecties. Ik wordt er iedere keer tuureluur van. En ik niet alleen maar iedere keer weer het nodige aan zalfjes enzo halen en dan niet alleen voor mezelf maar ook voor ml is het vervelend.
Hier al 4 jaar spiraal en ook meerdere keren per jaar schimmel i.fectie. de huisarts zegt dat het nie van spiraal komt, maar ik betwijfel het..
Lindy ja inderdaad. Met de pil heb ik er nooit echt last van gehad. Ja heb ooit 2 keer in mijn leven een schimmelinfectie gehad voor ik het spiraaltje had en nu dit. Nee volgens mij heeft het bij mij in ieder geval wel degelijk met het spiraaltje te maken.