Hallo, Vanmorgen is hier 'de' mevrouw van Moeders voor Moeders hier geweest. Zij vond mijn test (die zij deed) zo overduidelijk dat ze denkt dat ik verder ben dan dat ik zelf dacht. Met de pil gestopt: 21-11-2010 Laatste menstruatie gehad op 25-11-2010 Op 24 dec eisprong gehad volgens FF, stippellijn, geen ovulatietest gedaan. Op 8 jan positief getest, clearblue gaf aan 3+ (langer dan 5 weken). Zou ik superveel hormonen hebben??? Ik ga pas half feb naar vk voor 1e afspraak en echo. Wat denken jullie?? Hier mijn kaartje van FF 20ecaf Ovulation Charts Groetjes Liesed
Hoi, Bij mij was de test ook echt knallend op 5 weken en 3 dagen. Volgens mij kan je eventueel 2 dagen eerder geovuleerd zijn, maar dat maakt ook niet zoveel uit. Het kan zijn dat je veel hormonen produceerd.
Gefeliciteerd! volgens mij zegt het niets...de test die de vrouw van mvm bij mij deed was ook overduidelijk...maar was daardoor niet verder ofzo?
Ik had met 3 weken zwangerschap ook op mijn clear blue 3+ ( dus 5 weken of langer) en mijn test van MVM was echt superknal. Eenmaal bij de vk bleek het dat ik een hele vroege eisprong heb gehad. Maar een meerling kan bij jou natuurlijk ook nog
het hoeft allemaal niets te zeggen. toen mvm bij mij kwam was ik (dacht ik) 5+4 en had echt een super knal test. toen ik mijn eerste echo kreeg, werd ik zelfs 3 dagen terug geplaatst, waardoor ik op de dag van de test van mvm dus nog maar 5+1 was.... en ik heb gewoon 1 kindje gekregen!
ik mocht ook eerder beginnen omdat mijn test zo knalde, maar ik denk niet dat ik verder ben hoor, vorige keer klopte de lengte tot op de dag nauwkeurig en nu volgens mij ook.
maakt voglens mij niet zoveel uit hoor, ik had nog voor nod een knal test en ik was nietverder en t was er ook mar eentje
Ik had met 4 weken ook al een super positieve knaltest en is er toch echt maar 1 en was toen ook niet al verder