Hallo, Ik ben 6 weken en 1 dag in blijde verwachting. Alleen is t zo dat de symptomen aanzienlijk minder worden! Wel nog gevoelige borsten, maar niet meer gespannen Veel minder gelige klodders afscheiding ( sorry ) Minder puistjes en ook minder moe. Geen bloedverlies, wel hevige krampen met vlagen. Nu is het zo dat ik december 2011 een missed abortion heb gehad. De test werd na 2 uur ineens positief toen .. maar mvm test was gelijk in orde. Achteraf toen ik met 9.5 week een echo kreeg,bleek dat het al mis was vanaf t moment van de thuis test. Ook toen werden na 4 weken ( 6 weken zoals vk het berekenen) de symptomen ook.beduidend minder. Nu ben ik bang dat hetzelfde is gebeurd? Graag zou ik willen weten of deze symptomen gepaard gaan met een missed abortion, of aankomend miskraam? Ben echt weer heel bang. Alvast bedankt voor een reactie. Gr. Joyce
Hallo, Het verminderen van de symptomen is geen aanwijzing voor een miskraam. Je went aan de hormonen waardoor je klachten minder kunnen zijn, kan ook ineens weer heel erg terug komen. Er is nu geen reden om ongerust te zijn. Groetjes ineke