Hoi hoi, 2 en halve week geleden ben ik gecurriteerd. Sinds gisteravond bloed ik ineens...en heb nu ook wat krampen... zou dit mijn menstruatie zijn? Hoe lang heeft het bij jullie geduurd na een curretage liefss
Zou heel goed kunnen natuurlijk, weet niet meer hoe dat bij mij was bij de 2 curretages die ik gehad heb... Maar als je het niet vertrouwd dan kan je altijd even het ziekenhuis bellen.
Menstruatie is wel erg vroeg. Je mag de curretage als cyclus dag 1 tellen... Het kan ook een restje zijn dat je lichaam afstoot. Ze maken nooit je baarmoeder helemaal schoon maar schrapen het vruchtje en een klein beetje baarmoeder weefsel weg. De rest van het baarmoeder weefsel moet je lichaam zelf herstellen en evt nog afbreken. Daar kan dit bloedverlies van zijn.
Vervelend zeg, hoop voor je dat het snel achter de rug is! De eerste keer had ik exact vier weken later een bloeding. De tweede keer had ik net als jou anderhalve week later ofzo opeens bloedingen en krampen. Men gaf aan dat dit het afstoten van achtergebleven restjes kon zijn, dus dat het geen kwaad kan. Ik hoop dat dit bij jou het geval is! Bij mij bleef het zich echter herhalen (steeds een paar dagen) gedurende zes weken + nog steeds zwaar positieve testen. Ik ben uiteindelijk nog een keer gecuretteerd, maar ik ben een aparte haha. Sterkte ermee en vertrouw je het niet... gewoon je gynaecoloog bellen voor een controle! Groetjes!