icsi februari/maart

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Typfoudt, 20 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Typfoudt

Typfoudt Actief lid

20 feb 2014
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Ik ben hier al veel langer maar ivm meelezers nu een nieuw, anoniem profiel. Gister de eerste spuit gezet voor ronde 2 van de icsi. Dit maal volgen we het lange schema. Nog meer dames in dit schuitje? Het lijkt allemaal zo eindeloos ver weg nu doordat het schema zo lang is.

2. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.036
    453
    83
    Vrouw
    Ja hier, maar wel een kort schema maar moet helaas waarschijnlijk erg lang prikken. Dit wordt onze vierde en laatste keer, maar eerste keer ICSI. Wat prik je?

3. Typfoudt

Typfoudt Actief lid

20 feb 2014
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi :) ik prik nu eerst 3 weken deca, uitgangsecho en als die goed is die avond beginnen met gonal f naast de deca. Dat nog ongeveer 2 weken en dan punctie :) dus in totaal 5 weken spuiten en jij?

4. Naimaa

Naimaa Actief lid

7 aug 2013
    216
    144
    43
    Hier morgen eerste prik van onze derde icsi behandeling.

Wie loopt er in Gent. Heb namelijk een vraagje?

5. Nic 1

Nic 1 Actief lid

14 jun 2013
    179
    0
    0
    Bezig met zwanger raken en teleurstellingen verwer
    Het uiterste zuiden
    #5 Nic 1, 20 feb 2014
    Laatst bewerkt: 20 feb 2014
    Ik zit in de ww van de eerste ivf-icsi. Ik zit in Genk voor de behandeling. Ik zit hier ook al langer, in 2007 3 keer icsi, in 2010 1 keer icsi, nu gaan we voor de laatste keer proberen nog een kindje te krijgen. In 2008 ben ik uit mijn 3e icsi moeder geworden van een tweeling 💞...

6. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    Ik ben in behandeling in Nl maar voor de punctie en terug plaatsing moet ik voor het eerst morgen naar gent.
    Dit word onze eerste punctie en we krijgen 50% icsi en 50% ivf

Groetjes Lilmomo

7. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.036
    453
    83
    Vrouw
    @typfoudt ik ben nu alweer twee weken deca en gonal f aan het prikken, tegelijkertijd want kort schema. Helaas groeit er nog erg weinig dus ik stel me er maar op in dat het nog wel even duurt... maandag weer een echo. Ik heb twee keer 2 weken moeten prikken en een keer drie weken, maar ik denk dat ik daar nu wel over heen ga...

8. zuuske

zuuske Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.317
    0
    36
    Tilburg
    Ik ben vorige vrijdag begonnen met deca voor onze 4e icsi.
    Waarschijnlijk komt dit weekend mijn menstruatie en dan kan het stimuleren met gonalf beginnen (200eh). Kom maar op met die eiblaasjes en volle eierstokken (hopen we dan maar).
    Na alle teleurstellingen probeer ik er niet teveel meer van te verwachten, dus erg spannend vind ik het (nu nog) niet.
    Maar vind het wel altijd fijn hier op het forum te delen met schuitgenootjes waar we doorheen gaan.

Typfoudt, dat is indd wel een lang schema, zeg. Kan me voorstellen dat het er eindeloos uit ziet dan. Is de icsi voor je eerste? En de tweede icsi begrijp ik?

Hoi Poema, balen dat je toch lang moet prikken. Ook superspannend de laatste keer. Hoe gaat t?

Naimaa, ik niet in Gent. weet niet wat je vraag is maar kan je ws dan niet helpen.

Nic1, een tweeling!? Wat super! Van twee terugplaatsingen?

9. Typfoudt

Typfoudt Actief lid

20 feb 2014
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zuuske, dit is onze 2e icsi poging. Poging december/januari is geëindigd in een vroege miskraam helaas. Toen kort schema maar ik reageerde flink op de puregon toen. Had 15 eicellen na punctie maar 4 embryo's en niets van topkwaliteit helaas. Ik heb al 2 kindjes uit een eerdere relatie en samen met mijn man ook 1 kindje. Tijdens de zwangerschap van de jongste was mijn man onder behandeling voor kanker (diagnose en positieve test in dezelfde week). De wens voor een groot gezin is er altijd al geweest maar door de kanker is het wel verstekt. Het gaat nu helemaal super met zijn gezondheid maar o.a. de zwangerschap is aardig aan ons voorbij gegaan. Begrijp wel wat je bedoelt met niet meer spannend vinden. Je probeert jezelf toch te beschermen tegen de klappen van de zweep

Spannend poema! Hoop dat het snel flink gaat groeien!

spannend lil momo! Hopelijk een succesvolle eerste ronde ;)

Nic 1 zal voor je duimen. Ik vond de ww het meest slopend..

naimaa ik ben niet bekend met gent :)

10. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.036
    453
    83
    Vrouw
    @zuuske: ja ook hier verwacht ik er inderdaad niet teveel van. Ik heb nu veel meer het gevoel van dat ik het er 'even' bij doe... Heb jij dat ook? Ik vind het ook niet al te spannend meer... heb echt zo'n houding van 'we zullen wel zien'...

11. Miss A

Miss A Lid

18 feb 2014
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Typfoudt

Ik kwam je ook al tegen in een ander onderwerp. Wij zijn net begonnen aan onze eerste ICSI behandeling. Ik heb me ook aangemeld onder een andere naam i.v.m. meelezers. Als er meer belangstellenden zijn, kunnen we ook een besloten club aanmaken?

12. Typfoudt

Typfoudt Actief lid

20 feb 2014
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat klinkt als een goed idee miss a :))

13. Miss A

Miss A Lid

18 feb 2014
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
  14. Typfoudt

Typfoudt Actief lid

20 feb 2014
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb me aangemeld!

15. zuuske

zuuske Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.317
    0
    36
    Tilburg
    Ik ook!

16. zuuske

zuuske Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.317
    0
    36
    Tilburg
    Poema, inderdaad geen verwachtingen, meer zoiets van als we dit gehad hebben kan ik het pas afsluiten. Is natuurlijk ook een beetje uit zelfbescherming.

17. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.036
    453
    83
    Vrouw
    Klopt, dat is ook zo inderdaad. Heb ik ook. Wil gewoon niet te hoge verwachtingen hebben...

18. Keetje2013

14 nov 2013
    31
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hoi,

Ik ben inmiddels al een paar dagen aan het stimuleren met gonal-f.
    Zijn bezig met onze 4e poging (2x IVF en nu de 2e keer ICSI).

Maandag 1e controle echo om te kijken hoe groot de eiblaasjes zijn. Ben benieuwd! We hebben een goed gevoel over deze poging!

19. Typfoudt

Typfoudt Actief lid

20 feb 2014
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend keetje! Hopelijk is je gevoel helemaal juist

20. Keetje2013

14 nov 2013
    31
    0
    0
    Noord-Brabant
    Het positieve denken heeft geholpen Typfoudt! ;)
    Ik heb nog nooit zoveel follikels gehad. De vorige 3 pogingen waren het er maar 7 of 8, daar kwamen dan 4 of 5 eitjes uit. Maar nu had ik er maandag al 15! en daarbij nog een stuk of 5 kleintjes.
    Het kan niet anders dan dat hier een mooi resultaat uit komt. Aanstaande vrijdag de punctie, dat is weer een spannend moment.

Zijn er nog meer meiden bij wie de punctie eraan zit te komen?

Deel Deze Pagina