Hallo dames, Zelf ben ik 21 jaar en mijn vriend is 27 jaar. Mijn vriend heeft al een dochtertje en nu willen we graag zelf ook kindje van ons samen. We zijn pas 8 maanden samen maar weten we heel zeker dat we samen verder willen en dat we samen een kindje willen! Dus ben ik nu een goeie week gestopt met de pil en slik ik ook pillen speciaal voor de mama ( die kun je slikken voor en tijdens je zwangerschap). Zelf heb ik relatie van ruim 5 jaar achter de rug en mijn vriend is getrouwd geweest 3 jaar. Dus ondanks dat ik nog wat aan de jongen kant ben zijn we wel heel zeker dat dit is wat we willen en ook zeker ervan dat wij dit kunnen. In het weekend leven we natuurlijk al als gezin omdat we dan zijn dochtertje hebben. Ben heel erg benieuwd na jullie verhalen en hopelijk hebben jullie ook tips voor ons ... x
Wonen jullie ook al samen of niet? Als jullie een goede stabiele relatie hebben en er klaar voor zijn is er niemand die er iets van kan zeggen toch? Dat weten jullie het beste. Ik hoop dat het snel raak mag zijn en snel een kindje mogen verwachten. Ben je van plan om te gaan temperaturen of ovulatietesten te gebruiken? Of willen jullie eerst zonder proberen? Hoop dat je cyclus snel op gang komt en je niet te veel klachten krijgt van het ontpillen!
Ja we zijn eigenlijk al vrij snel gaan samenwonen! En ook dat loopt allemaal heel erg goed.. Het voelt eigenlijk ook alsof we al veel langer samen zijn. We willen het eerst gewoon proberen. En als dat echt veel te lang gaat duren dan kunnen we altijd nog naar andere optie kijken.
Wat leuk voor jullie! Ik heb hetzelfde meegemaakt, alleen dan met 2 kinderen, en ze zijn door de week ook soms bij ons. We woonden ook al gauw samen. Wij zijn nu een paar jaar samen en willen nu ook een kindje van ons samen. Was al aant denken om een topic te openen, om te zien of er nog meer meiden zijn die eerst stiefmama werden en daarna pas moeder. Want vaak is t andersom! Ik heb niet echt tips over t zwanger worden, maar vraag me wel af hoe jij tegen die dingen aan kijkt.. Ik zie de 2 meiden ook een beetje als eigen kinderen, hoewel het toch anders is, maar als we er zelf een hebben wil ik wel geen onderscheid maken natuurlijk.. Hoe oud is t dochtertje van je vriend?
Fijn te lezen dat er nog iemand met een soort gelijke situatie probeert zwanger te raken! Ja is indderdaad anders omdat je al zo een kleine in je leven hebt he. Maar wil gewoon heel graag een kleintje van ons zelf die dan ook tegen mij mama kan zeggen. En dan ook echt je eigen gezin hebben. De kleine van mijn vriend is nog erg klein is 14 maanden pas. Van de eene kant wel fijn want ze is de situatie dus ook niet anders gewend dat ik bij papa ben. En ook om niet te veel leeftijds verschil te krijgen met ons kindje. Hoe oud zijn de kinderen van jou vriend? En zijn jullie getrouwd ? Heel veel succes alvast!
Hoi hoi, Nee we zijn niet getrouwd. De kinderen zijn 5 en 3 jaar. Gelukkig is t altijd heel goed gegaan tussen de kinderen en mij. Wij zijn er nu voor gegaan omdat t gewoon goed voelt, en daarbij is het inderdaad ook fijn als t leeftijdsverschil tussen de kinderen niet te groot is . Thanks, jullie ook succes!!