zwangerschapsvitamines of niet?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Riejantjuuh, 5 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Riejantjuuh

Riejantjuuh Actief lid

1 nov 2009
    205
    0
    0
    zorgmuts
    Munt'ndam
    hallo

maandag heb ik een fm gehad.. en voor het eerst zaten er 2 eiblaasjes beide van 20 mm die dus op springen stonden (waarschijnlijk al zijn gesprongen nu)

de eerst 2 jaar heb ik netjes mijn folliumzuur geslikt maar ben er toen mee gestopt.. nu komt het allemaal weer wat dichter bij natuurlijk en heb zwanger ZIJN vitamines gekocht.. zon alles in 1 pakket van de AH.

ik moet nu natuurlijk 2 weken wachten en wil er graag alles aan doen om het goed te laten verlopen natuurlijk

is het dan wel of niet verstandig om die vitamines te nemen of gewoon alleen folliumzuur??

zijn er nog andere tips en tricks??

Liefs Riejantjuuh

2. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Kan nooit kwaad dus ik zou vast starten hoor. Dan is de basis maar vast weer gelegd toch? Ik heb ook gewoon door geslikt ondanks de pcos

3. Riejantjuuh

Riejantjuuh Actief lid

1 nov 2009
    205
    0
    0
    zorgmuts
    Munt'ndam
    ik heb ook pco en de eerst 2 jaar netjes geslikt maar om voor de zoveelste x naar de winkel te gaan voor een nieuwe pot stote me af.. elke dag zon tabletje nemen voor niks..

maar ja nu komt het gelukkig allemaal wat dichter bij dankzij de clomid. maar die alles in 1 vitmines kunnen dus geen kwaad??

Liefs

4. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Nee hoor. Is sowieso wel goed toch?

5. Riejantjuuh

Riejantjuuh Actief lid

1 nov 2009
    205
    0
    0
    zorgmuts
    Munt'ndam
    Ja haha dat weet ik niet.. Misschien zit er iets in wat nu juist niet goed is ofzo haha
    Het zijn misschien niet voor niks zwanger zijn vitamines..
    Ga gewoon verder en zie wel wat er gebeurt ;)

Bedankt voor je reactie! :D

6. pientje1

pientje1 Niet meer actief

Alleen foliumzuur is voldoende. Het kan geen kwaad om zwanger zijn vitaminen te slikken, maar nodig is het niet.

7. llkh1984

llkh1984 Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.417
    1
    0
    NULL
    Den Haag
    Mijn ivf arts heeft de voorkeur op zwangerschapsvitamine, boven de alleen foliumzuur. Hun uitleg, omdat er wel meer nodig is en goed is dan alleen foliumzuur.
    Als je weinig vis eet, geven ze ook de voorkeur aan voor zw.vit met visolie.

Suc6

8. nana1980

nana1980 Fanatiek lid

27 aug 2010
    1.044
    1
    0
    NULL
    NULL
    ik slik al jaren elke dag een Vit-C pilletje en ben nooit ziek. Misschien heeft dat niets te maken met Vit-C maar het verhoogt in ieder geval mijn weerstand....dus ik zou zeggen: doen! Niet te veel gaan slikken hoor, te veel vitaminen of onjuiste combi van middelen schijnt ook niet goed te zijn. Ik spreek wel 's een orthomoleculair therapeut en die kan er van alles over vertellen; wel leerzaam!

9. Riejantjuuh

Riejantjuuh Actief lid

1 nov 2009
    205
    0
    0
    zorgmuts
    Munt'ndam
    Bedankt dames voor de reacties..
    ik ga gewoon door met deze capsulles.. alles zit er in dus heb niks anders nodig lijkt me!

nou en dan maar hopen op een goeie afloop haha;)

succes dames!:)

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Folium had je echt moeten doorslikken hoor...

Ik,slik nu vitaal,zwanger...daar zit ook alles in...

11. Riejantjuuh

Riejantjuuh Actief lid

1 nov 2009
    205
    0
    0
    zorgmuts
    Munt'ndam
    ik heb 2 jaar lang elke dag foliumzuur geslikt..
    op den duur was ik er wel een beetje klaar mee.. er gebeurde maar niks en ik bleef maar slikken en kopen..
    had gewoon moeite met dat ding in te nemen..
    wij zijn 4,5 jaar bezig en dan gaan sommige dingen niet meer met zoveel plezier als het eerste jaar:(

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nee snap ik,ook wel....

13. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Ik gebruik al weer bijna 7 jaar onafgebroken foliumzuur, waarvan de laatste 5 jaar zwangerschapvitaminen. Kan geen kwaad om het langer te slikken. Ik geef het toe, wij hebben gelukkig, na een lange weg, een gezonde dochter... dan is het niet meer zo moeilijk. Maar kwaad kan het zeker niet! Alleen foliumzuur lijkt mij zo onevenwichtig. Vitamine B12 is ook heel belangrijk bij de conceptie en zwangerschap.

Deel Deze Pagina