http://www.fertilityfriend.com/home/236dd3 Hallo dames.. Vandaag zit ik op dag 28, morgen mijn nod. FF gaf eerst een ei aan op dag 18, maar mijn temp is gezakt waarna het kruis verdween. Ik voel verder nog geen ongi aankomen, dus vrees dat ik toch echt geen ei heb gehad deze maand, wat is jullie mening?
Het lijkt erop dat je op dag 18 een ei hebt gehad, aangezien je na 3 dagen temperauur verhoging kan spreken van een ei. Wat je temp daarna doet heeft niet altijd invloed. Maar aan de andere kant lijkt het alsof je geen ei hebt gehad... Kan je dus niet helpen.
ik denk dat je je ei niet gehad hebt, door de daling op dag 21..... zou nog kunnen hoor dat je bij stijging morgen en overmorgen alsnog je ei krijgt op dag 27...of tenminste je ei hebt gehad en je kruis krijgt..... Ga voor je duimen
Hoe secuur heb je getempt? Rectaal en iedere dag voor het opstaan om dezelfde tijd? Dat kan namelijk zeer vertekenen. Het lijkt wel of je een eisprong hebt gehad maar die dip is wel vreemd. Zeker weten doe ik het dus niet.
Kweb: denkt niet dat mijn ei nog komt, mijn cyclussen zijn niet langer geweest dan 29 dagen, dus verwacht mijn ongi morgen of overmorgen.. Happy: Ik temp rectaal, elke dag zelfde tij en in bed... Word er zo moedeloos van..
Hmm... vreemd. Want als die zaterdag en zondag er niet tussen zaten was hij zeker wel ok. Maar nu toch wel twijfels. Ik durf het echt niet te zeggen.