Ik had dit berichtje onder mijn vorige post geplakt, maar toch wel errug belangrijk, dus heb er even nieuw topic van gemaakt. Ik had nog geen kruis op mijn kaartje tot op vandaag en eerst was mijn vraag waarom ik nog geen kruis had........en wanneer ik dan mijn eisprong had gehad. En toen: http://www.fertilityfriend.com/home/2367f4 ooooooooooooooooo zeg kijk nou op mijn kaartje, heb voor morgen even ter voorbeeld 37,2 ingevuld, ongeveer gelijk aan vandaag. Jeee, krijg ik inderdaad een kruis op de 20ste. Maar DAT KAN NIET! Mijn ei was afgelopen maandag al weg bij de gyn! Klopt die FF nu niet dan? De gyn heeft toch wel gelijk? Verdorie, ik had ook geen positieve ovulatietesten meer, vorig weekend namelijk wel, dus zo'n 5-6 dagen geleden! HELP!
Oh, jij hebt ingevuld dat je dag 18 een positi ovu test had. Dus daarom krijg je dat kruis daar. Als je ei al was gesprongen zeg ik dag 17
huh? op dag 18? ik heb het direct weggehaald, zie ik wist vast niet wat het betekende. Nou, met alles weggehaald, kijk nu maar, krijg ik nog steeds dat kruis daar op die plek. alleen nu een stippellijntje...........................
is dat die p? monitor bij ovulation? Die heb ik nu op dag 15-16 gezet.......maar nu heeft hij niks meer...ik snap het niet hoor. iemand een idee?
Nee die P is een monitor of iets.. Die + die je er neer had gezet is een positieve ovu test. Negatieve testen kun je ook neer zetten met een - . Maar ik denk dat je ei zondag is gesprongen hoor, en je weet dat die is gesprongen dus je hoeft je tenminste geen zorgen te maken.
Eh........het is bij mij niet helemaal zeker hoor. Wel dat ie groeit en er uiteindelijk een corpus luteum is maar hoe groot hij groeit en of hij wel springt........de vorige cyclus is hij gesukkeld over de eindstreep zeg maar. Een progesteron van 15. Daarom is het ook zo spannend en ben ik ook by de gyn. Ik hoop dat mijn progesteron maandag beter is.....
eh ik denk het wel. Hij ging er vanuit dat ie gesprongen was, omdat het follikel de week ervoor 17 mm was. Dat was op dinsdag. En afgelopen maandag nu zag hij een geel lichaam, het overblijfsel dus. Maar dat maakt progesteron, en de hoogte van het progesteron bepaalt of je een goede eisprong hebt gehad. Vorige keer was het bij mij te laag. hoewel de gyn het goed vond. Daarom zeg ik dat mijn ei niet springt, maar sukkelt. Aankomende maandag moet ik weer progesteron prikken (vorige week maandag ook gedaan) en dus is het afwachten wat het nu is. Ik ben ook nog maar een leek, ik hoop dat ik het volgens de kenners een beetje goed uitgelegd heb. Hoe weet jij dat je geen eisprong hebt gehad dan? Groetjes!
Nou hoop dat je straks i.i.g duidelijkheid krijgt meis.. Ik temp en ik kan geen ei vinden.. Nou vorige ronde gaf FF wel een kruis aan, maar ik geloof daar niet in. En ik word niet normaal ongie, ben 2 weken lang heel licht ongie heb per dag maar 1 tampon nodig omdat ik de rest van de dag bijna niks meer verlies ..
Hé Loe, ik heb een vraagje aan jou. Ik zie in je banner een cyclus van 33, 25, 31. Dus drie maanden. Had je meteen in de eerste of tweede maand al door dat je wellicht geen goed ei had? Omdat je nu al bij de gyn zit? Best snel! Groet, Klusser1980