bloeding op de echo te zien

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door bambii93, 2 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bambii93

bambii93 Lid

26 mrt 2011
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo dames,

ik ben 23 jaar en 6 weken zwanger van mijn 1ste kindje.
    Vanmiddag had ik een bloeding en was ik erg van geschrokken , ik ging plassen en bij t afvegen zag ik beetje rood zitten dus ik voelde binnen en was dus best wel veel bloed.
    Toen heeft mijn vriend na het ziekenhuis gebeld en zeiden ze dat ik kon langs komen omdat me 1ste echo pas 2 augustus zou zijn.
    Toen heb ik in het ziekenhuis een echo gekregen en met het vruchtje was verder alles goed het hartje klopte ook al goed, maar ze zag in de echo bovenaan dat er bloed zat wat er nog uit moest komen, verder zei ze er niet echt veel over maar vind t toch wel een beetje vreemd omdat ik er niks van terug kan vinden op het internet ofso. Heeft een van jullie er misschien ervaring mee?

alvast bedankt, x

2. Janet83

Janet83 Actief lid

12 okt 2009
    158
    0
    0
    Hoi,
    Inderdaad schrikken joh! Waarschijnlijk is het een hematoom, had ik ook begin van de zwangerschap, maar is vanzelf weggegaan... Een hematoom is een soort van bloeduitstorting van het innestellen etc... Je kan het bloed verliezen of je lichaam neemt het zelf op, dat is bij mij ook gebeurd, want met de 20 weken echo was niets meer te zien!
    Hopelijk komt bij jou ook alles goed! Succes!

3. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Bij mijn eerste echo (7 weken) zag de gyn ook nog wat bloed in de baarmoeder zitten. Ze zei dat ik me hier absoluut geen zorgen over hoefde te maken en dat het er wel of niet uit zou kunnen komen, maar mede door de ligging (onderin mn bm) geen kwaad kon voor mn beebje. Uiteindelijk is het er nooit uitgekomen en drie weken later was het niet meer te zien. Hoeft dus niet per se iets engs te betekenen.
    Succes!

4. bambii93

bambii93 Lid

26 mrt 2011
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey bedankt voor reacties jaa bij mij zat t helemaal boven en t is er ook uit aan het komen ik heb nu 2 dagen licht bloed verlies en soms iets meer tog wel bang hoor bloed zien iis nooit leuk denk ik tijdens je zwangerschap, maar hoop dat het bij mij ook zo blijft maar heb al eerder miskraam gehad vandaar dat ik me zo zorgen maak.

5. Indiaantje

17 jun 2011
    96
    0
    0
    Velserbroek
    Hi Meis,
    Ik zou me niet al te druk maken, als dat lukt natuurlijk.
    Ik had ook met 5 weken een dag of anderhalf last van bloedverlies.
    Zo erg dat ik een tampon nodig had. Ik de vk gebeld en die zei
    ook dat een innestelingsbloeding of oud bloed was, ik schrok ook want bij de eerste had ik hier geen last van. Nu nergens last meer van op de moeheid na. En Dinsdagochtend de eerste echo.:)
    Probeer er van te genieten

Groetjes

6. Krissa

Krissa Bekend lid

16 mei 2007
    585
    0
    0
    Sittard-Geleen
    Hoi,

Bloed wil helaas niet altijd wat zeggen. Het kan diverse oorzaken hebben.
    Ik heb al de gehele zwangerschap last van bloedverlies en zoals je ziet gaat het nog steeds goed.

Meer dan afwachten en positief proberen te denken kun je helaas niet. Al weet ik dat het moeilijk is na een miskraam.

Succes en probeer van de zwangerschap te genieten.

Krissa

7. bambii93

bambii93 Lid

26 mrt 2011
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey meid

is wel fijn dat meerdere er ervaring mee hebben, maar in t ziekenhuis zijden ze dat je wel nooit een tampon mocht gebruiken bij bloedverlies dat zou slecht moeten zijn zij ze.
    en heb je al je echo gekregen vanmorgen? altijd spannend he:p
    ik heb nu niet echt meer last van bloed meestal in de avond krijg ik het een beetje maar maak me al niet meer zo druk ;)

xx

8. wendytjuh1982

28 jun 2011
    9
    0
    0
    kapster
    Den haag
    hey hey... ik heb al 2 weken bruin bloedverlies en vandaag met de echo zag ze ook boven het vruchtzakje een aardige sliert bloed zitten op de echo... ze zei sommige vrouwen hebben dit gewoon. maar het hartje klopt dus de kans dat het goed gaat is groter dan dat het fout gaat. ik ben nu 7 wkn en 2 dagen. ik heb alleen al een tijdje krampen en ze zei als je krampen en bloed heb moet je rust nemen dus kan voorlopig niet werken. heb jij er ook krampen bij of niet? wat zei ze er verder over dan?
    denk dat je je geen zorgen moet maken maar rustig aan moet doen en het in de gaten houden. word het erger gewoon direct bellen want je ongerust maken is niet goed.. liefs wendy ps: gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

9. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ik heb ook zo'n hematoom gehad bij mijn laatste zwangerschap (zie echofoto in mijn album). eerste echo met 6+0 omdat ik ook opeens heel veel bloedverlies had (elk half uur een nachtmaandverband vervangen)
    de gyn vertelde mij toen dat het wrs van de innesteling is gekomen. bij mij was met 13 weken het hematoom al bijna niet meer te zien en met 17 weken helemaal opgenomen door mijn lichaam...
    wel heb ik tot ongeveer 10 weken bloedverlies gehad, steeds ongeveer 2 dagen, elke keer weer schrikken, maar goed, nu loopt hier een mannetje van 14 maanden rond te banjeren!

10. bambii93

bambii93 Lid

26 mrt 2011
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    hhey meid sorry voor de late reactie maar ik ben 3 dagen opgenomen geweest in het ziekenhuis door uitdroging ik ben heel ziek van de zwangerschap en krijg niks binnen ( of niks blijft binnen) nu ging t alweer , maar dus vanmorgen allemaal bloedstolsels in de wc waar ik heel erg van geschrokken heb ik weer een echo gekregen maar was nog steeds goed maar kan echt niet genieten hoor van de zwangerschap door al de stress en problemem! mja thnks voor je reactie dikke kus x

11. bambii93

bambii93 Lid

26 mrt 2011
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey meid

dat is ook niet leuk he, mij lijkt het nooit leuk als je zolang en zoveel bloedverlies hebt ik blijf me teminste echt drukmaken mja zullen er wel meer doen he:p maar wel fijn om te horen dat je er een gezond kind toch van hebt gekregen
    xxx

Deel Deze Pagina