Als ik het goed zie is het een jongen. Er hang een klein piemeltje tussen de benen. Maar ik kan het zo maar mis hebben.
Ik denk echt een meisje....met zo'n foto zou een jongetje toch veel duidelijker moeten zijn? Maar pin me er niet op vast hoor haha...ik ben ook geen pro
Kiwi1.. Ik vraag het jullie omdat ze tegen mij gezegt hebben wat ze denken dat het word.maar ik dacht wat anders en nu ben ik benieuwd wat jullie zeggen.Ik ben gewoon nieuwsgierig en durf niet helemaal te geloven wat ze zeiden.Snap je?
Ok, ik snap het nu. Ik heb er zelf geen verstand van, maar ik zou er gewoon uitgaan van wat de mensen die er verstand van hebben (echoscopisten) zeggen. Ze zullen wel gelijk hebben!
een meisje? of toch een jongen? pfff moeilijk hoor maar denk toch een meisje...ik zie namelijk geen balzak kan ook aan mij liggen hoor!
Hi Kiwi,even vergeten te zeggen.Ik woon in china..daar mogen ze officieel niet zeggen wat het word omdat ze geen meisjes willen en dan veel abortus doen.Dus ze hebben er niet zo heel veel verstand van zeg maar .de apratuur was ook nog nieuw voor ze vandaar.Tis niet zo als in nld dat ze dagelijks dus kijken naar het geslacht.vandaar dat ik ze niet vertrouw hihi.ja als het nld was dan was ik meer vertrouwd .Maar hier in china.....
Op 2 foto's meen ik een meisje te zien en alleen op de foto met als titel ? zie ik iets van een piemeltje, maar vind het erg moeilijk om te zeggen. Bij ons zeiden ze 2 weken geleden met de echo dat het duidelijk een jongen was (zie fotoalbum) en ook ik zag daarbij duidelijk een piemeltje.
Ik denk ook een meisje. Bij mijn zoontje zagen we heel duidelijk een piemeltje en een balzak. Maar wat hebben ze dan gegokt in China?
Bedankt voor de reacties.haha tis echt moeilijk te zien he hihi,Maar ze zeiden hier dat ze denken een meisje te zien maar dat ze het eigenlijk niet weten.Ik zei het bewust niet meteen anders ben je al bevooroordeeld.Mochten ze het verkeerd hebben kan ik ze aanklagen in china haha dat kan ook zijn waarom ze niet echt iets willen zeggen.Ze zeiden we denken meisje maar kan ook een jongen zijn .En toen we zelf gingen kijken dacht ik van mmm het lijkt wel op een piemie.
ik denk meisje. Ik zie geen piemeltje, en het lijken wel 2 schaamlipjes... alleen vind ik ze aan de grote kant.. Vandaar dat ik twijfel plus het feit dat ik een leek ben, haha) wat hadden ze gezegd?
Jeetje, wat een toestand daar in China, hahah. Ik snap nu wel heel goed waarom je hier vraagt! Misschien kun je deze vraag aan de verloskunidge hier op het forum stellen? Want hier krijg je dus weer verschillende antwoorden waar je weer niets aan hebt. Succes! Ik ben benieuwd!
ja het was ook wel grappig.doordat de aparatuur nieuw was kwamen ze allemaal kijken(alles is daar ook gewoon open) En mannen mogen niet mee.En alemaal met veel lawaai wat zeggen natuurlijk..maar intussen wist eigenlijk niemand waar en hoe ze moeten kijken.het gaat echt allemaal net iets anders hier.maar wel leuk hoor.ok het bevallen daarmoet ik nog wel even een plan voo rmaken.Mag mijn man ipc niet bij zijn.Dus dat moet geregeld gaan worden.En ook beval je gewoon met een paaranderen tegelijk in en kamer..blahh.We zitten dan ook in Noord china tegen korea aan.dat s wat anders dan het Shanghai waar we vorig jaar woonden.Maar goed we zullen zien wat het word.Ik ga idd even kijken hoe ik d evraagbij de verloskundige moderator kan krijgen.thanks again..