Bloeding, paniek :(

Discussion in 'Zwangerschap' started by Safoura, Nov 30, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Zolief

Zolief Fanatiek lid

Jan 2, 2012
    1,413
    44
    48
    Onderin Nederland
    Zolang het licht roze is zou ik me nog niet heel druk maken.
    Hier ook bij de 1e zwangerschap van week 5 tot 7 roze/bruin bloedverlies gehad. Maar ze is echt geboren na bijna 40 weken!

Bij mijn miskramen was het donkerrood en zwart verlies. Heel anders dus.
    Sterkte met afwachten. Je kunt helaas niet meer doen.. Het is zo spannend die eerste weken!

2. Porkie

Porkie Bekend lid

Dec 11, 2012
    693
    3
    18
    Ik heb bij mijn dochter ook een bloeding gehad rond de vijf zes weken. Ook zonder krampen. En 9 maanden later een prachtige dochter gekregen.
    Het kan twee kanten op.
    Succes

3. Glaewil

Glaewil Bekend lid

Jul 26, 2015
    601
    96
    28
    Sterkte, hoop dat het goed mag gaan!

4. Jenala

Jenala Fanatiek lid

Apr 16, 2010
    1,906
    60
    48
    Ik heb vanaf 6 weken tot nu zo'n 5X bloed verloren. De ene keer met krampen en de andere keer zonder.
    Bij mij hebben ze ook niet gelijk een echo gemaakt, omdat het ook een hoop extra onzekerheid kan geven als het hartje nog niet klopt.
    Ik heb inmiddels een goede echo gehad. Maar sindsdien ook weer 3x wat bloed verloren. Het zit me niet helemaal lekker, maar zolang er geen stolsels zijn kan het gewoon goed zijn.

5. Ongeduldig26

Ongeduldig26 Fanatiek lid

Jul 7, 2015
    1,522
    1
    38
    Toen het bij mij mis ging Verloor ik meteen rood bloed,geen krampen en pijn,maar niet begonnen met eerst roze afscheiding.
    Ik hoop dat het mee valt!

6. Patri1982

Patri1982 Fanatiek lid

Feb 5, 2011
    1,118
    266
    83
    Female
    Werken en moeder zijn.
    Ach meis, ik leef helemaal met je mee. Ik weet hoe eng dit is en hoe erg het is om te wachten. Sterkte er mee.
    Als geruststelling, soort of, Ik heb het bij alle drie de zwangerschappen gehad. Bij alle drie geen krampen aan het begin. Bij mijn eerste zwangerschap kreeg ik na een tijdje ook rood bloed en toen is het ms gegaan. Veel krampen en uiteindelijk werd het een mni bevalling. Deed zo veel pijn en ik was echt aan het rillen. Bij de tweede zwangerschap verloor ik een beetje bloed, maar dat was echt bijna niet te zien. Bij deze zwangerschap had ik best wel wat bruin bloed verloren bij 5 weken en bij 8 weken weer. Toen wilde ze mij ook laten wachten, maar dat zag ik echt niet zitten. Ik wilde gelijk een echo en na lang zeuren, kreeg ik die ook. Maar toen had ik al een echo gehad met een kloppend hartje. Bij jou termijn is er waarschijnlijk niet veel te zien. Afwachten en praat er over met je partner. Dat is hoe ik me er door heen ben gekomen. Nogmaals sterkte.

7. Safoura

Safoura Actief lid

Aug 6, 2015
    110
    0
    16
    Allemaal heel erg bedankt voor jullie reacties. Ik de hele nacht niks meer verloren en ook geen krampen (los van de krampjes die k al sinds in t begin heb). Net had k alleen klein beetje licht bruin zoals t begin /einde menstruatie.
    Ik ga zo ook naar me werk bellen want today gaat t me echt niet lukken om te werken en mijn man blijft thuis werken dus dat s fijn..

8. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

Oct 7, 2011
    4,433
    1,123
    113
    ZZp er
    Hier van week 7 tot nu toe rood bloed verlies ( elke dag ) en soms stolsels en krampen .
    Des ondanks doet ons kindje het super !
    Bloeding komt door hematomen

9. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    Hier begin ook een beetje gebloed,nu uiteindelijk alweer 28 weken zwanger!

Duim voor je dat alles goed zit.

10. NdNk

NdNk Fanatiek lid

Mar 8, 2012
    2,321
    1,421
    113
    Female
    Hier ook bloedverlies tot nu toe zelfs...je schrikt er enorm van. Rond jouw termijn verloor ik ook lichte afscheiding, bruin....van alles...ik dacht einde verhaal....maar elke echo laat een lekker druk bewegend kindje zien ;)
    Hoop dat dit je een beetje gerust stelt.
    Het is gewoon vervelend die eerste weken dat je zo lang in onzekerheid zit.
    Rustig aan!

11. Lousaa

Lousaa Fanatiek lid

Nov 18, 2011
    2,497
    2
    38
    Wat rot! Sterkte. Bij mij was het twee keer een missed abortion na een inieninie beetje roze bloed. Wel gewoon gewerkt toen dat gebeurde trouwens: geen pijn en verder geen teken dat er iets aan de hand zou kunnen zijn dus dan ben je niet ziek. Bij de gezonde kinderen geen druppel verloren. Ik hoop dat het goed afloopt! En wachten is misschien wel rot maar het helpt ook niet om te weten dat het mis is vind ik. Dan zit je weer te wachten tot het er uit kan.

12. Deebje

Deebje Bekend lid

Mar 2, 2013
    960
    27
    28
    Female
    Zelfde verhaal hier, met 5 weken 5 dagen lag ik in bed, heel nattig gevoel, dacht dat het van de utrogestan was... Die moest ik toen gebruiken, maar toen ik later ging kijken, licht roze verlies, daarna een paar rode druppels... Ik dacht over en uit. Geen krampen of wat...

En kijk nu naar mijn onderschrift :)

Btw de kraamzorg intake staat voor de deur... Hou dus vast aan t positieve ;) Jullie frummel fixed het gewoon.

13. anglca

anglca Actief lid

Oct 14, 2015
    175
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Heerlen
    Licht roze kan normaal geen kwaad. Helderrood bloed en krampen zijn een slecht teken.

14. Safoura

Safoura Actief lid

Aug 6, 2015
    110
    0
    16
    Bedankt voor jullie positieve verhalen. Doet me goed.
    Ik heb niks meer verloren , alleen bij t vegen beetje bruin. Het is tot nu toe eenmalig gebleven. Geen krampen, moest vandaag wel heel veel plassen en misselinker dan normaal.
    Ik hou goede hoop en blijf positief. Blijf deze week lekker thuis en geef me zelf rust.

15. mawaikee

mawaikee Bekend lid

May 16, 2011
    687
    26
    28
    Overijssel
    Ik snap je onzekerheid!
    Ik ben nu tussen de 5 en 7 weken zwanger. Verlies al bij pan 4 weken dagelijks druppels helder, roze en bruin.
    VK gebeld, die geeft aan af te wachten, maar dat je pas vanaf een miskraam kan spreken als er echt fors bloed is.
    Ene dag ben ik vol vertrouwen, andere dag ben ik ervan overtuigd dat t mis is. Afwachten dus....
    Ben wel blij met de verhalen met positieve afloop hier

16. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

Oct 7, 2011
    4,433
    1,123
    113
    ZZp er
    Zelfs knal rood bloed met stolsels en krampen zegt niet altijd wat , hier een hematoom en verlies al vanaf 7 weken elke dag 2 maandverbandvan vol per dag bloed ( alle kleuren wel gehad , vanaag nieuwe kleur zwart )

17. Kitty01

Kitty01 Actief lid

Sep 30, 2012
    370
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoeft niet, ik heb een hematoom waardoor ik regelmatig flinke krampen en bloedverlies heb, toch doet het kindje het tot nu toe gelukkig heel goed

18. Safoura

Safoura Actief lid

Aug 6, 2015
    110
    0
    16
    Helaas mocht het toch niet zo zijn. Vanochtend ben ik geheel pijnloos het vruchtje verloren. Alles was intact en het ging gepaard met weinig bloed. Weet nog niet zo goed hoe ik me er bij voel. Onzekerheid is weg dat geeft een rustig gevoel in mijn hoofd. De afspraak laat k staan voor as zaterdag bij de verloskundige en zie wel wat we gaan bespreken.
    Bedankt dames voor jullie medeleven.

19. Deebje

Deebje Bekend lid

Mar 2, 2013
    960
    27
    28
    Female
    Knuffel....

20. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

Dec 6, 2011