Volgende week moet ik pas ongesteld worden, maar heb vandaag een heel lichte bloeding gehad, bij het afvegen, nu dus geen bloed meer. De vorige zwangerschap had ik dit ook, een paar dagen achter elkaar, maar dit is geeindigd in een ma bij 10 weken. Zwangerschapstest is (uiteraard te vroeg, ik weet het ) negatief. Nu vraag ik me af: Toen jullie dit hadden (een week voor de menstruatie lichte bloedingen) was je toen zwanger, of is het puur toeval?
Ik had het ook bij MA en nu eerste ronde daarna heb ik het weer...... geloof niet echt dat het betekent dat ik zwanger ben maar wieweet? Heb sowieso vaak spotting en contactbloedingen, uitstrijkje altijd nog goed gelukkig. Heb jij dat ook?
Ik heb dit 3keer gehad , en was 3keer zwanger nu bij deze zwangerchap nietshad overigens ik weet niet of ht wat zegt , kan , maar kan ook niets zijn helaas
Ik heb geen last van contactbloedingen. Ik heb precies een jaar geleden (16 aug) een late mk gehad en ben bevallen met bijna 14 weken. Sindsdien heb ik wel bijna elke maand een dag of 2 voor de menstruatie wat spotting. In April ben ik weer zwanger geraakt en toen had ik een week voor de eigenlijke menstruatie zou beginnen een dag of 4/5 kleine beetjes bloed. Dat had ik nu ook, dus vandaar dat ik benieuwd ben. Heb het bij eerdere zwangerschappen nooit gehad, alleen bij de laatste dus. As woensdag heb ik controle bij de gyn ivm dat ik 6 weken geleden nog niet volledig schoon was (zou met de eerstvolgende menstruatie meekomen zei hij, die is 3 weken geleden geweest), dus ik wil het toch eens vragen of er een uitstrijkje gemaakt kan worden, en over dat ik sinds vorig jaar elke maand vlak voor de menstruatie en ook tijdens de ovulatie bloed verlies.
Ik ook niet (onder normale omstandigheden) Ik weet niet of mijn cyclus nu veranderd is natuurlijk na de laatste mk, maar die was iets van 30/31 dagen of zo. Zit nu op cyclusdag 22. Had een positieve ovulatietest vorige week donderdag.
Ik zit als het goed is zo'n 7 dpo. Cyclus is normaal 28 dagen. Bij mij is het alleen met afvegen en het is echt bloederig slijm. In mijn inlegkruisje alleen een bruine veeg, dus spannend aangezien ik ook lichte streepjes zie op een test..
Hier ook zoiets, ik denk dat ik op 8/9 dpo zit, heb wel lichte streepjes, maar zijn hier volgens mij indroogstreepjes, ik vind ze grijzig, dus negatief, en ook alleen met afvegen en heeeeeeel iets in het inlegkruisje. Nu trouwens weer helemaal niets, ook niet bij het afvegen
Bij mij zijn ze te vaag om de kleur goed te zien, alleen worden ze wel duidelijker. Zou t best vreemd vinden als indroogstreepjes duidelijker worden? Net ook vreemde steken bij mijn lies. Ik wacht het af. Als het stopt gaat mijn hoop weer omhoog. Kleine is via ivf dus zou echt een wondertje zijn.
1 keer gehad op 7 dpo en was toen zwanger. Heb wel vaker lichte bloedingen voor mijn echte nod, maar dat is hooguit 3 dagen vooraf.
Op 9,10 en 11 dpo bloedverlies gehad(helderrood). Toch zwanger. Bij vorige zwangerschap precies hetzelfde.
Vanmorgen een etos test geprobeerd, helemaal niks op te zien. Ik verwacht er ook niet echt wat van om eerlijk te zijn. Hoop voor jou dat ze snel duidelijker worden! Hier weer bij afvegen een paar druppels bloed.
ik heb op 5 dpo een sliert rood bloed verloren en zie onderschrift Hoop snel op een positieve test voor je