Ik heb het in januari en in maart gehad op 6dpo en 7dpo maar was echt maar piepklein beetje rood en voornamelijk roze afscheiding. Testte op 10 en 12 dpo positief.
ik geloof dat ik op zaterdag/zondag de sliert had verloren en op donderdag erna testte ik positief. 7dpo ongeveer zat ik toen.
Ik bloedde nooit voor NOD. Soms de dag ervoor wat bruinverlies en de volgende dag ongi. Toen ik zwanger bleek, ging dat precies hetzelfde! 15 dpo (normaal ook langere lf) had ik bruinverlies, dus wist zeker dat we weer naar de volgende ronde gingen. Maar de volgende dag was mijn temp nog steeds hoog en ongi had niet verder doorgezet Toen dus meteen een testje gedaan, en ja hoor! Hartstikke zwanger
Heb er een paar maanden geleden ook zo'n 3 rondes achter elkaar last van gehad. Volgens mijn gyn was dit niets ergs en kon dit soms voor komen. Heb er inmiddels geen last meer van.
Nee, ik moest gisteren naar de gyn, omdat ik 5 weken terug niet helemaal schoon was na de mk, ter controle. Heb het hem ook voorgelegd, hij heeft ook via de echo gekeken en er waren geen afwijkingen aan eierstokken en geen cysten etc. Wel zat er een donkere vlek, waarvan hij zei dat dat menstruatiebloed is Ik ga er dus maar van uit dat ik over een paar dagen ongesteld wordt. Heb nu wel steeds krampjes etc. Volgens hem hebben veel vrouwen daar last van, zeker na een mk, dat de cyclus nog niet volledig hersteld is en kan het zijn dat dat nog goed moet komen, zeg maar. In elk geval hoefde ik me geen zorgen te maken en kon ik daar prima om zwanger raken. Het beinvloed de vruchtbaarheid niet, aldus mijn gyn.
Ik had in ronde 4 een paar dagen lichte bloedingen (echt maar een paar druppels). Soms een dag niks en dan ineens weer een beetje. Uiteindelijk ongesteld geworden, al was het wel een lange cyclus. Verschillende negatieve tests gehad die maand, dus gewoon een rare cyclus. Hopelijk voor jou wel zwanger!
Sorry maar ik vind het super dit te lezen, heb hetzelfde!! Vorige 2 maanden beide keren 5 + 6 dagen overtijd toch menstruatie gekregen. Deze maand ineens 1 week (als ik uit ga van mijn kalender zonder de weken die ik overtijd was) te vroeg! Heel lichte bloeding, enkel bij de 2e boodschap komt er bruin/rood slijm? bij het afvegen vrij... Tijdens urineren enkel bij afvegen sporadisch roze urine, vandaag 3e dag enkel wat vliesjes in urine. Eergisteren overigens een groter stukje vel in de urine. Kan dit een innesteling zijn? Of moet ik dit toch zien als menstruatie? Tampons & maandverband zijn bij mij nu echt overbodig, lek niks door. Terwijl een echte menstruatie, is hier toch echt belangijk om de middelen erbij te pakken. Heb wel echte zwangerschaps symptomen: ben erg moe, wil/kan de hele dag slapen honger de hele dag misselijk Ontroerd/emotioneel --- Lees net de berichten pas.. vind t jammer dat je niet in verwachting bent topicschrijfster Had t je echt wel gegund!!