Zwanger na slikken andere pil?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Isa24, 2 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isa24

Isa24 Actief lid

2 sep 2008
    245
    1
    0
    Hallo iedereen,

Ik ben nieuw hier en aangezien alle dames elkaar hier zo goed helpen, wil ik eigenlijk mijn vraag aan jullie voorleggen. Ik hoop dat iemand me kan helpen.

Mijn vriend en ik zijn nog niet actief bezig met het zwanger worden. Daardoor ben ik nu nog aan de pil. Tot voor twee maanden geleden was ik nog aan de vervanger van de Mircogynon 30, maar omdat ik soms twee maanden zomaar niet ongi werd, ben ik overgezet op de drie fasen pil. De huisarts vertelde me dat ik gewoon met deze pil kon beginnen en dat deze geen verminderde werking zou hebben. Deze pil slik ik nu anderhalve maand. Vorige maand ben ik gewoon ongesteld geworden.

Nu heb ik sinds een week last van allerlei rare symptomen. Ik heb al een week elke morgen last van mijn darmen en maag, ben al een week lang elke morgen misselijk. Dit wordt wel iets minder wanneer ik om het uur iets kleins eet, maar het nare gevoel houdt aan. Ik heb constant het gevoel alsof ik koorts heb, ik gloei helemaal. Ook heb ik afgelopen weekend wat bruin bloed verloren, terwijl ik helemaal nog niet ongesteld moest worden en ik halverwege mijn cyclus zit. Ik ben vergeetachtig, hondsmoe, moet om de haverklap plassen en begin steeds meer te denken dat ik wellicht zwanger ben.

Kan ik ook daadwerkelijk zwanger zijn?

Kan iemand mij hiermee helpen?

alvast bedankt !

liefs Isa

2. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Ik denk dat het verstandig is om af te wachten of je ongesteld gaat worden. Word je het wel dat je dan even kijkt of die ongesteldheid anders is dan normaal. Het kan altijd zijn. Hoef niet persee door andere pil omdat je hem al 1,5 maand slik moet de werking goed zijn.
    Sommige pilsoorten werken niet goed als anticonceptie.
    Bijv de microgynon 30 die je ervoor slikte zijn hier op het forum heel veel meiden doorheen zwanger geworden.

Succes meis en ben benieuwd of je ongesteld word of niet. Maar het kan altijd. Het zijn in elk geval wel de klachten die ik in het begin ook heel erg had.

3. Isa24

Isa24 Actief lid

2 sep 2008
    245
    1
    0
    Hoi mimi81,

Bedankt voor je antwoord. Ik vind het heel erg spannend. Zaterdag a.s. zou ik ongesteld moeten worden. Ik heb me de afgelopen 2 weken alleen maar erg rot gevoeld. 's Ochtends was ik erg misselijk, dit gaat met kleine beetjes eten wel langzaam over. Tegen de middag voel ik me weer wat beter (meestal an de lunch), maar blijf zo ontzettend moe..

Ik ben erg benieuwd of mijn ongi nog gaat komen.. Zou het dan toch echt zo zijn?

4. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Het kan altijd. Ik ben eindelijk weer mens en niet de godganse dag misselijk. Alleen ik slaap heel veel. Mijn dochter weet het nu dus laat me ook slapen. Ze zegt ook dat het niet echt aardig is van de baby om me heel moe te maken. Hahaha

Ik blijf erbij ook al kom je nod. Is het raadsaam om daarna altijd een test te doen. jee weet nooit. Sommige vrouwen zijn de hele zwangerschap gewoon ongesteld vandaar

5. Isa24

Isa24 Actief lid

2 sep 2008
    245
    1
    0
    Ja, ik denk dat ik morgen maar een test ga halen. Ik ben er vandaag achter gekomen dat wanneer ik alleen kleine droge dingen eet, de misselijkheid wat minder wordt. Mijn borsten doen sinds vandaag ineens onwijs veel pijn! Mijn tepels branden en de zijkanten kan ik bijna niet aanraken. Een bh verdragen is al lastig...

Morgen haal ik een testje. Ik hoop dat ik kan testen op een dag voor mijn nod..

6. Isa24

Isa24 Actief lid

2 sep 2008
    245
    1
    0
    En jij natuurlijk van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Dat vergeet ik door alle commotie gewoon te zeggen.. (schaam schaam)...

7. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Als je zwanger bent zijn er testen die het wel doen. Ik had een test via internet die ik bestelde. Ik kreeg ze de volgende dag binnen. Die konden van 6 dagen voor nNOD. Ik had nooit getest voor mijn Nod alleen dit keer wel.

Enne ;) dank je wel voor de felicitatie. Ik hoop dat ik dat ook bij jou mag doen van de week.

Deel Deze Pagina