bloeding te vroeg

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door lmfao, 16 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lmfao

lmfao Actief lid

16 aug 2007
    348
    0
    0
    hallo dames!
    zoals jullie zien moet ik 21 oktober ongi worden,maar ik ben nu net naar de wc geweest en had bloed op mijn papier zitten.
    kan het nu nog een innestel zijn of is het al mijn menstruatie?
    ik voel wel alsof ik mijn menstruatie heb alleen nog niet zo heel hevig.

ik begrijp mijn lichaam echt niet meer :(
    of ik heb gewoon een ander cyclus ineens
    laatste 3 maanden is het 32 dagen zal nu dan 28 zijn?

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Je cyclus kan heel goed schommelen hoor, dat is niet raar.
    Verder blijft het afwachten.

Zou je de volgende keer je titel ook duidelijker willen maken, dit staat tevens bij de regels.

Elmo (mod)

3. lmfao

lmfao Actief lid

16 aug 2007
    348
    0
    0
    titel is verandert :D
    en ik wacht het wel af ja ik heb nu geen bloeding meer dus zie het wel.
    bedankt voor ja antwoord

4. Quirine

Quirine Lid

14 jul 2006
    44
    0
    0
    Haarlem
    Ik heb echt precies dezelfde vraag!
    Ik wacht rustig af, misschien is het idd vroege ongi......

5. Ilse100

Ilse100 Actief lid

4 jan 2007
    153
    0
    0
    Administratief Medewerkster
    Gelderland
    Hoi Imfao,
    Ik had vanmorgen precies hetzelfde. Eigenlijk zou ik maandag pas ongesteld worden. Had het niet verwacht dus ik schrik me dan rot! Ik snap helemaal niks van mijn lichaam :(.
    Maar ik heb al een keer eerder een kortere cyclus gehad dus een slecht voorteken in mijn geval. Las net in een ander forum dat het bij iemand een innestelingsbleoding was dus wie weet ;) .

6. Niet meer actief

Nou, ik wil niet zeggen dat jullie zwanger zijn, maar ik heb het zelf ook gehad.
    Vage krampjes in me onderbuik, net of je ongi moet worden, en ook een beetje bloedverlies, maar niet veel.
    Paar druppels per dag of zo, maar toen ik een test had gedaan, bleek ik al 5 weken zwanger te zijn.

't Is even afwachten voor jullie, maar hoop wel dat het raak is ;)

Suc6, en als jullie gaan testen, en 't is raak
    LET ME KNOW :D

Liefs, Xena.

7. lmfao

lmfao Actief lid

16 aug 2007
    348
    0
    0
    ik hoop het echt zo .net keek ik weer maar geen ongi hoor is gewoon dan weer wel en dan weer niet.
    en de krampen gaan ook met vlaagjes.
    ik wil wachten tot het weekend als ik morgen niks meer heb dan testen.

8. bengel

bengel Niet meer actief

ik heb dus precies hetzelfde.
    ben meteen naar gyn geweest,e n ze benoemde dit als geen ongi...je moet echt vloeien, en volgens mij min 3 dagen lang..
    Zelfd op dag van ongi kun je innestelingsbloeding hebben..duss duimen maar

9. ikkuh

ikkuh Actief lid

3 sep 2007
    278
    0
    0
    laat het wel even weten he dames!
    spannend

10. lmfao

lmfao Actief lid

16 aug 2007
    348
    0
    0
    ben blij dat er toch nog mensen zijn die mij een beetje steunen ik dacht echt dat zal wel weer aan mij liggen maar dit wat ik nu heb,heb ik nog nooit gehad dus begreep ik het ook niet.

11. Quirine

Quirine Lid

14 jul 2006
    44
    0
    0
    Haarlem
    Nou, geen vroege ongi, alleen maar een beetje bruin verlies, vandaag niets meer.
    Wel een rommel buik met wat kramp.
    Ik wacht het gewoon rustig af, ga mezelf nog niet blij maken, nog 4 dagen tot testen.........

12. lmfao

lmfao Actief lid

16 aug 2007
    348
    0
    0
    hmm dat wat jij hebt hoor je meer dat het een innestel is dan wat ik heb dus misschien ben je wel zwanger ik duim voor je :D

13. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ik had maandag wat rozeverlies, niet bijzonder veel. Dacht dat ik een korte cyclus had.
    Dinsdag had ik weer 2 druppeltjes en tot op heden niets..
    Ja witte afscheiding, maar geen roze, bruin of rood!

Nooit eerder gehad overigens! ;)

14. lmfao

lmfao Actief lid

16 aug 2007
    348
    0
    0
    ik word er echt gek van.vriendin vertelde mij dat haar gynocoloog had gezegt dat als je geen donker rood bloedverlis hebt je het geen menstruatie kunt noemen,nou had ik gisteren zoiets van ik bel de dokter wel maar zoals gewoonlijk hebben die vakantie.dus wachten tot maandag :(

meestal heb ik ook eerst ongi krampen 2 dagen van te voren dan bruin met afvegen,dan echt rood
    maar nu is het gewoon.(geen ongikrampen,rozeverlies en 2 sec erna ongikrampen wat nu 2 dagen aanhoud al.
    ik moet geen ob gebruiken want die is na 3 uur nog droog (niet hellemaal schoon)doet gewoon pijn met uithalen.

15. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Vreemd he?!
    Ik vind het raar, want ik heb nu al 2 dagen nergens last van!

16. Quirine

Quirine Lid

14 jul 2006
    44
    0
    0
    Haarlem
    Ik heb mijn banner alvast aangepast want ik heb vandaag weer bruin verlies gehad.
    Denk dat het toch een vroege ongi is voor mij.

Voor de dames die nog moeten testen: ik duim voor jullie!

17. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Nou bij mij was het een innestelling!

18. lmfao

lmfao Actief lid

16 aug 2007
    348
    0
    0
    laten we het hopen.alles is nu afgelopen geen bloeding meer maar ben nu misselijk met vlagen.

19. stampertje

stampertje Niet meer actief

ik herken het wel. Heb nu de laatste paar dagen 's ochtends last van wat roze verlies. de ene dag iets erger dan de andere dag. Maar verder op de dag nergens meer last van. Wel ben ik de hele dag misselijk (mn nadat ik iets heb gegeten).
    De afgelopen cyclussen had ik anderhalf/twee weken voor mijn ongi last van puistjes en zware/gevoelige borsten. Daar heb ik tot nu toe nog geen last van.

Laten we duimen dat het goede voortekenen zijn, voor ons allemaal!

Liefs

20. lmfao

lmfao Actief lid

16 aug 2007
    348
    0
    0
    dat van de puistjes heb ik inderdaad ook meestal net voor mijn NOD heb ik 1 of 2 puistjes maar nu hellemaal niks.
    ik heb wel een test thuis en zit echt te twijfelen om die te gebruiken maar vind het zo erg om dan weer nega te krijgen.en ik heb vandaag al een paar bakken koffie op dus zal ik net zwanger zijn kan het door de koffie nega aangeven.
    en zoals jij het beschrijft heb ik het ook de ene keer meer als de ander maar een ob hoef ik niet te gebruiken.

Deel Deze Pagina