Ik sta net op werk, krijg ONWIJS kramp in me buik, zo erg dat ik naar de wc moest, ik was helemaal nat van het zweten, moest poepen ( sorry! ) en viel bijna flauw...... Is dit normaal? Me baas heeft me gewoon naar huis moeten brengen... Ik was echt +/- 30 min even helemaal de weg kwijt
meid ik heb het al 3 dagen het heerst heel erg buikkramp en overgeven en alles wat er bij hoort veel beterschap !
Ja maar ik ben helemaal niet ziek, ik voel me nu ook weer kip lekker het gebeurde in 1x..... Waar ik nu zo van baal is dat ze nu vermoeden dat ik zwanger ben, en omdat ik 5 weken ben, wil ik dat ze het nog helemaal niet weten.... Dus ik hoop dat het maar 1x gebeurde, ik overdrijf niet snel, maar dit was echt verschrikkelijk! Liefs
Hoi Hoi, misschien dat dit je kan helpen? Ik heb deze vraag aan de verloskundige gesteld toen ik ook ongeveer 5 á 6 weken was! Hallo, Misschien zit ik me om niets druk te maken maar wilde toch mijn vraag stellen. Ik lag vanmiddag te slapen en werd plotseling wakker met hevige buikpijn. Ik weet niet hoe ik de pijn moet beschrijven maar waren krampen die langzaam begonnen totdat ze op hun hoogtepunt waren om vervolgens weer af te zakken, en dit met regelmaat, ik zat gewoon voorovergebukt van de pijn. Ik werd daarbij heel erg duizelig, had ook het gevoel dat ik elk moment flauw kon vallen en lag hevig te transpireren. Ik heb daarbij (nog) geen bloeding gehad. Het is nu gelukkig wat afgezakt al heb ik er nog wel wat last van. Ik snap dat alles zich aan het voorbereiden is daarbinnen maar deze pijn was zo hevig dat het me geen bandenpijn leek. Wat zou het anders kunnen zijn? Maak me er redelijk zorgen over. Alvast bedankt Groetjes, Jessy _________________ 4 sept. 1e echo: hartje klopt! 9 okt. 2e echo: alles was goed! Ooh je bent nu al zó mooi! Naar boven Brigitte Verloskundige Leeftijd: 26 Lid sinds: 25-9-2006 Berichten: 1447 Status: Offline Gebruikersgroep: Verloskundigen Geplaatst: Do Aug 30, 2007 7:37 pm Onderwerp: -------------------------------------------------------------------------------- Hoi Jessy, in het begin van de zwangerschap kan het alle kanten uit. Maar heel veel vrouwen hebben harde buiken, ook al zo vroeg in de zwangerschap. Je kunt dan inderdaad een menstruatie-achtig gevoel ervaren. Anders dan groei en bandenpijntjes dus. Het kan er dus heel goed bijhoren en je kunt het vaker in de zwangerschap gaan ervaren. En sommige vrouwen hebben er meer last van dan anderen. Zolang je geen bloedverlies hebt, is de kan secht het grootst dat alles goed gaat, maar het blijft spannend. Als je het weer eens hebt, probeer eens lekker warm te douchen of een warme kruik op je buik te leggen. Warmte ontspant je buik. Groetjes Brigitte
Hey meis, het zou indd een soort bandenpijn of darmkramp geweest kunnen zijn. En je kan ook duizelig en zweterig zijn geworden van de pijn. Ik hoop iig voor je dat het niet te vaak gebeurt voor je meis want het is geen prettig gevoel he. liefs noesje
hey richa ik herken je gevoel gisterenavond had ik het het meest maar ik vraag me af of het mijn darmen of baarmoeder is was niet echt steken zoals meestal links maar over hele buik tussen navel en schaambeen precies en kwam zo elke 10 minuten terug en ook ik had gevoel, ik ga hier goed en rustig moeten ademhalen of ik draai weg als het zo lang duurt heb zonet mijn vraag aan verloskundige gesteld groetjes flyke