Gisteravond weer even geklust en toen toch weer wat bloed(rood,rose.bruin) aan de ... van mijn vriend. We hadden het er toen over dat dit regelmatig is tijdens de sex. Het is niet elke x maar toch wel regelmatig en sinds dat ik gestopt ben met de pil eigenlijk. Ik ben toen even gaan googlen en werd daar niet echt geruster op. Ik las over poliepen en baarmoederhals ontstekingen of zelfs kanker. Dat je dan ook van die bloedingen hebt. Soms is het alleen tijdens de sex dat er wat mee uit komt zeg maar en nu een dag later heb ik nog steeds wat rood/bruinachtig verlies bij het afvegen. Heeft iemand hier ervaring mee? Moet ik ermee naar de dokter of het nog even afwachten? Ik zit wel ergens rond mn eisprong, denk ik. Ik hoor het graag en hopelijk kunnen jullie me een beetje gerust stellen
Hallo Jomy, Ikzelf heb hier vroeger last van gehad. De gynaecoloog stelde vast dat mijn baarmoederslijmvlies doorgroeide in de schede ( vorm van endometriose). Dat zorgde steeds voor contactbloedingen. Onder lokale verdoving heeft hij dit weg gehaald. Het is niet meer terug gekomen. Een vriendin van mij had hier onlangs last van: bij haar was het een klein poliepje. Is ook onder lokaal weg gehaald. Niet gelijk van het ergste uitgaan, maar wel even langs de dokter. Al is het alleen al omdat het hinderlijk is. Succes!
Bedankt voor je reactie! Het is idd een soort contact bloeding ja. Morgen toch maar even de dokter bellen dan! Fijn dat jij er geen last meer van hebt iig. Zijn poliepen trouwens niet erg voor je vruchtbaarheid en kans om zwanger te worden?
Heb het in onze rondes 1x gehad. Daarna beetje nabloeden en wat roze/bruin. Daarna nergens meer last van gehad.
Hoi Jomy Ik heb er ook vaak last van. Ik zit in de malle molen voor een kindje, maar er is niks mis bij ons beide. Maar ik heb vaak echo's en pas uitstrijkje gehad en een onderzoek waar ze vloeistof in je spuiten om de doorgang van de eileiders te onderzoeken.. Maar ik heb gewoon een dunne baarmoederwand wat snel bloedt, en mij werd verteld dat beetje bloeden na sex geen kwaad kan.. Dit even om je gerust te stellen! T is en blijft wel vervelend vind ik. groetjes
Oke, fijn om te horen. Voor de zekerheid ga ik morgen toch even de dokter bellen omdat je ook weleens leest over bloedingen bij cystes en poliepen. Misschien dat ik het even na kan laten kijken. Vandaag ook wel wat bruinverlies en net bij de ontlasting (als er druk op mn baarmoeder komt?) ook weer helderrood bloed... Wat vervelend dat je al zolang bezig bent voor een klein wondertje. Ik wil je heel veel succes wensen en hopen dat het snel raak is!!
Oke, ja het hoeft geen kwaad te kunnen maar ga het toch even na laten kijken denk. Morgen ff de dokter bellen. Jij iig gefeliciteerd met je zwangerschap!!
Jomy, Verstandig dat je de Huisarts gaat bellen... Het hoeft niks ergs te zijn, maar het is wel goed even navraag te doen... Ik zelf heb als mijn menstruatie over is en we hebben weer (voor het eerst na menstruatie) seks dat er bloed mee komt. De laatste keer was het zelfs helderrood erg dun bloed. Dit kon geen kwaad, waarschijnlijk haarvaatjes in de doorgang naar baarmoeder die springen ivm wat nauwer worden tijdens menstruatie
Ja dinsdag hadden we voor het eerst sex na mn menstruatie en toen was het idd een beetje rose/bruinig, maar nu een week later dus nog steeds rood/bruinig. En vandaag dus de hele dag een beetje. Het is ook vaak als ik druk op mn baarmoeder ofzo zet, met ontlasting enzo... Ik heb wel het voordeel dat mn huisarts gyn is geweest dus hij weet wel veel op dat gebied. Ik ga morgen gewoon ff bellen, dan weet ik het zeker. Bedankt iig
Thnx... Komt goed. Ik vind t alleen zo raar dat t pas is sinds ik gestopt ben met de pil maar goed zal t morgen wel horen!
Ik ben vorige week maandag bij de ha geweest. Hij heeft n inwendig onderzoek gedaan. Hij dacht eerst aan een ectropion, maar dat was t niet. Hij heeft wat kweekjes afgenomen en een uitstrijkje... Voor ontstekingen, bacteriën, soa en kanker. Om alles maar uit te sluiten.. maar sinds ik dat onderzoek heb ik geen contact bloedingen meer gehad, zal je altijd zien. Maar bloedde wel tijdens dat onderzoek dus de ha zag t ook wel. Di krijg ik de uitslag van die kweekjes en volgende week van t uitstrijkje, dus vind t wel spannend. Tijdens het onderzoek (maandag) zei hij wel dat hij dacht dat ik op dat moment erg vruchtbaar was, haha. En zelf dacht ik die dag ervoor mn eisprong gehad te hebben. Dus wie weet? Kan t trouwens kwaad voor de bevruchting als hij daar onder bezig is geweest? Ik laat de uitslag vd onderzoeken nog wel even weten. Bedankt iig!
Ik had ongeveer hetzelfde. eerste keer was na de seks, daarna alleen na het klaarkomen. heb deze vraag aan de verloskundige gesteld en het kon geen kwaad. heb er nu ook geen last meer van. als je denkt dat het niet goed is gewoon naar de HA gaan en niet in twijfel blijven zitten. succes
Zeker spannend!! Ik hoop dat alles in orde is. Heel veel succes met wachten Oh en ik denk niet dat zijn bezigheden een eventuele bevruchting in de weg hebben gestaan hoor. Dat gebeurt op een andere locatie zeg maar.
ik heb jaren geleden ook last gehad van bloedingen, tot hele hevige aan toe! dat was gewoon eng...wist niet wat me overkwam ben toen naar de dokter gegaan, ook allerlei uitstrijkjes e.d. en vervolgens doorgestuurd naar de gyn. de gyn nam 1 kijkje en die zei "ohhh je hebt teer weefsel, dat gaan we oplossen" dus met een plaatselijke verdoving heb ze het daar van binnen geelctrocuteerd om litteken weefsel te vormen waardoor het weefsel wat minder teer werd. dit zou ongeveer voor 10 jaar "blijven zitten", en ik zou wel last kunnen krijgen van meer afscheiding, nou meer afscheiding heb ik idd gekregen sindsdien, en de 10 jaar grens heb ik nog niet overschreden, dus ben benieuwd... daarna nooit meer van die bloedingen gehad, natuurlijk wel eens een klein beetje rozig na sex, maar als het maar een piep klein beetje is kan het net zo goed een gesprongen bloedvaatje zijn van binnen. hoop dat al je uitslagen goed terug komen!
Ik ben vorige week maandag bij de ha geweest. Hij heeft n inwendig onderzoek gedaan. Hij dacht eerst aan een ectropion, maar dat was t niet. Hij heeft wat kweekjes afgenomen en een uitstrijkje... Voor ontstekingen, bacteriën, soa en kanker. Om alles maar uit te sluiten.. maar sinds ik dat onderzoek heb ik geen contact bloedingen meer gehad, zal je altijd zien. Maar bloedde wel tijdens dat onderzoek dus de ha zag t ook wel. Di krijg ik de uitslag van die kweekjes en volgende week van t uitstrijkje, dus vind t wel spannend. Tijdens het onderzoek (maandag) zei hij wel dat hij dacht dat ik op dat moment erg vruchtbaar was, haha. En zelf dacht ik die dag ervoor mn eisprong gehad te hebben. Dus wie weet? Kan t trouwens kwaad voor de bevruchting als hij daar onder bezig is geweest? Ik laat de uitslag vd onderzoeken nog wel even weten. Bedankt iig!
Oké, ja het kan dus van alles zijn. Ik wacht het morgen maar af en heb het nu ook al een week niet gehad dus tja. Als t wegblijft zal t misschien wel gewoon niks meer aan de hand zijn? Vraag t morgen nog wel even na bij de ha. Bedankt iig
Hai dames, Ik zou nog de uitslag van mn uitstrijkje en kweekjes laten horen. Helaas was het uitstrijkje niet goed, ik heb het hpv-virus en pap 3a. Ik moet morgen naar de gyn voor een colposcopie Ik ben erg zenuwachtig, ook voor het feit dat ik misschien zwanger ben en dat ik elk moment ongi kan worden (dan kan het onderzoek niet doorgaan). Jullie kunnen me anders evt ook volgen in mn topic: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden/372268-hpv-virus-pap3a.html Liefs, Jomy