Hallo allemaal, Ik hoop dat één van jullie mij zou kunnen helpen. Ik ben sinds 9 maanden van de pil af. De eerste 5 maanden ben ik helemaal niet ongesteld geworden. Daarna was het onregelmatig, maar wel tussen de 35 en 28 dagen. Afgelopen maand verliep het goed, 28 dagen. Nu kreeg ik maandag (op cyclusdag 10) ineens veel buikpijn, toch maar een ovulatietest gedaan en deze was positief, met een hele dikke donkerrode streep. Echter de volgende dagen bleef deze positief tot op vandaag. Nu heb ik al wel een aantal dagen heel licht donkerrood bloedverlies bij naar het toilet gaan. Vanochtend zit ik op de bank en ineens voel ik het lopen, heel veel bloedverlies. Het is nu gestopt, maar ik ben benieuwd of iemand het herkent. Het lijkt geen menstruatie omdat het acuut kwam opzetten en meteen gestopt is. Ovulatietest is dus nog steeds positief. Ik ben erg benieuwd of jullie ervaringen met soortgelijke hebben. Hoor graag van jullie.
kan zijn dat jij een erge bloeding ervan hebt , ik heb altijd een kleine lichte bloeding dat daarna vrijwel acuut weer ophoud.. als je het niet vertrouwt moet je even langs de ha
Nee helaas kan dat niet. Ik zit nog maar op cyclusdag 13. Ben anderhalve week geleden nog flink ongesteld geweest. Vandaar dat ik het ook zo raar vind.