Ik heb in oktober een miskraam gehad met 6 weken. Daarna ben ik ongesteld geworden 4 weken later. Daarna heb ik 1 menstruatie overgeslagen. En daarna is mijn menstruatie op tijd geweest. Ik heb nu met ovulatietesten gestest en ik heb een piek. Maar nu heb ik ineens sinds 2 dagen super gevoelige tepels en heb ik super erge maagzuur plus steekjes in mijn buik en veel naar de wc. Dit waren precies dezelfde symptomen toen ik er achterkamer in oktober dat ik zwanger was. Zou het dan toch weer raak zijn Ik moet pas de eerste week van februari weer ongesteld worden.
Het zou kunnen. Maar zeker weten doe je het pas achteraf. Ik heb vanaf mijn eisprong tot menstruatie heel erg gevoelige tepels. Dus alles kan..
Zwangerschapsverschijnselen komen door de aanmaak van hcg. Als je nu / vandaag een piek hebt dan is dit niet een symptoom door de hcg want Hcg ontstaat pas na de innesteling en de innesteling vindt plaats tussen de 5 - 10 dagen na eisprong zo even uit mijn hoofd. dus dat zou feitelijk gezien niet kunnen in jouw situatie lijkt mij. Klinkt mij meer als een eisprong symptoom. Ikzelf heb altijd gevoelige tepels na mijn eisprong.
Het lijkt mij ook veel te vroeg als je menstruatie pas over twee weken is. Dan heb je over het algemeen je eisprong net of nog niet eens gehad.
Normaal hoor ik mijn eisprong nu te hebben. Maar heb vanmiddag een ovulatietest gedaan en deze was zwaar negatief. Heel licht roze streepje
Hu, maar wanneer had je de piek dan? Ik dacht dat je die vandaag had.. Ik had zelf ook al pittig last van maagzuur een week voordat ik ongesteld zou moeten worden. Bij m'n dochter ook gehad dus voor mij is het echt een symptoom!
Soms als je eens per dag ovulatietesten gebruikt kun je zelfs net je piek missen, zo snel gaat dat. Dus dat zegt niet zo veel..